Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Uber Rides

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Uber Rides" (publicerad 2023-02-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-12-22

Om tjänsten
Som kundsupport kommer du att arbeta för Uber rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den norska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation, support mot kunder och ansvar över ett mindre kundserviceteam. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Support mot Ubers kunder på den norska marknaden
• Intern och extern kommunikation
• Ansvara för ett mindre team

Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
• Gymnasieutbildning
• Flytande i norska och svenska, såväl i tal som skrift
• Systemvana
• Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40181".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7287372

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: