norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi norsktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos vår kund som verkar inom branschen för försäljning av kaffemaskiner och tillbehör.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att främst arbeta med service för kunder kring kaffemaskiner och tillhörande produkter. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att kontakta nya medlemmar och informera om företagets utbud samt kontakta befintliga kunder för att säkerställa att de är nöjda med produkterna. Du kommer även att få amvända din problemlösningsförmåga då du ska hantera och lösa problem som gäller fakturering, leverans etcetera.
Vem trivs här?
Du som har jobbat med kundtjänst tidigare och har goda kunskaper inom office-paketet kommer snabbt att sätta dig in i arbetsuppgifterna. Om du motiveras av att arbeta i ett högt tempo och ser möjligheter framför problem kommer du snabbt att trivas i arbetsgruppen.
Om du är en positiv person med ett glatt humör har du kommit till rätt grupp och om du trivs med att hjälpa människor är detta rätt plats. Din goda kommunikationsförmåga kommer att komma väl till pass och din förmåga att se nya möjligheter och förbättringar i arbetsrollen gör att du når framgång.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående, arbetstiden är uppdelad på tre olika pass. Vardagar kl.8-16.30, 11.30-20.00, 9-17.30 och 1-2 lördagar i månaden, 9 ? 17.30. För rätt person finns det möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se eller följer länken nedan
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1368130Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Elinor Eliasson på tel: 08 598 983 04 eller
elinor.eliasson@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-09-14Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1028883
Observera att sista ansökningsdag har passerat.