Norsktalande kundtjänstmedarbetare
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
2010-04-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2016-02-08) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund och Stockholm/Solna och har ca 90 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Läs mer på
www.ageris.se.Vi söker 3-4 norsktalande medarbetare till vår kundtjänst för Nespresso.
Vi behöver förstärka vårt nordiska Nespressoteam med nya medarbetare. Arbetet innebär i huvudsak att administrera företagets nordiska kundklubb (Danmark, Finland, Norge och Sverige). Arbetsuppgifterna består av att ta emot ordrar och besvara frågor från kunder per telefon, e-post eller brev, besvara och registrera dessa samt göra uppdateringar i kundens system. Vi ringer också upp nyblivna kunder för att hälsa dem välkomna till Nespresso Club. Utbildning sker på plats i våra lokaler. Vårt arbete är i ständig utveckling och som ett led i den utvecklingen arbetar vi bl a med aktiv merförsäljning i våra kundsamtal.
Vi finns i nya fräscha lokaler i Solna och är ett gäng medarbetare i olika ålder från de nordiska länderna som har det kul tillsammans på jobbet!
Tjänsten är tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Vi tar även emot ansökan från dig som vill jobba deltid!
Vi söker dig som har
• En drivkraft att alltid ge bästa möjliga service
• Dokumenterad erfarenhet av kundservice, gärna med fokus på försäljning
• Erfarenhet av kundkontakter per telefon och trivs med telefonen som arbetsredskap
• Grundläggande datorkunskaper
• Norska som modersmål, eller har motsvarande kunskaper
• Goda kunskaper i engelska och svenska
• Lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
• Stort intresse för människor och förmåga att anpassa dig till olika människor och situationer
Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida,
www.ageris.se.Tillträde: omgående
Sista dag att ansöka är 26/4
Vi kommer att påbörja intervjuerna löpande.
Personalchef: Ingrid Larsson 08-738 40 00
Publiceringsdatum2010-04-16Arbetstider och omfattningHeltid/deltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-04-26
Ange följande referens när du ansöker: 3784
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIngrid Larsson
FöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
Jobbnummer 629282
Observera att sista ansökningsdag har passerat.