Norsktalande kundtjänst till researrarrangör!

Proffice Partner Solutions AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Partner Solutions AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

OM PROFFICE
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort ? Utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
TJÄNSTEBESKRIVNING
Är du glad och positiv så att kunden hör ditt leende genom luren?
Här är arbetsplatsen med det glada gänget där man trivs. Vi vet att nöjda medarbetare genererar positiv energi som smittar till kunderna.
Eftersom kundtjänst är företagets röst utåt så är det viktigt att du som person tycker om att prata med kunder och gillar att ge service. För att trivas bör du vara prestigelös, flexibel och stresstålig. Du vågar ta initiativ och är en god lagspelare.
Vi tror att du har vana av att arbeta med telefonen som verktyg samt god datavana.
Det är meriterande om du har arbetat inom rese-och/eller turismnäringen förut, men det är inget krav.
Kunden använder bokningssystemet Amadeus och Saber, varför det är en fördel om du arbetat i dessa system tidigare.
Du talar och skriver god norska.
Välkommen att söka tjänsten via vår hemsida, www.proffice.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum då de söker någon omgående.

Publiceringsdatum
2011-11-08

Kvalifikationer
I en kundtjänst så blir du kundens första bemötande. Det är därför väldigt viktigt att du är en glad, positiv person med tålamod. Du tycker om att prata med nya människor och förstår vikten av att förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Du är en problemlösare som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Du är resultatinriktad, ansvarstagande och har en känsla för service.
Du är en person som tycker om att prata med kunder och att ge service. För att trivas bör du vara prestigelös, flexibel och ha lätt för att lära dig ny mjukvara. Det är bra om du har nära till skratt och förstår värdet att att vara en god teamplayer.
Med vår erfarenhet så vet vi att en av framgångsfaktorerna i en medarbetares personlighet i en kundtjänst är att man är lösningsorienterad, ser det positiva i situationer och att vara stresstålig. Inga frågor är för dumma eller problem för stora. Är detta du, så skicka in en ansökan!
Vi tror att du har vana av att arbeta med telefonen som verktyg samt god datorvana.
Välkommen att söka tjänsten via vår hemsida. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Tillträde sker i slutet av november månad 2011.
Arbetstiderna är kontorstid måndag - fredag med möjlighet till flextid.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-30
Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök via www.proffice.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Fatu Lönnberg, Kandidatansvarig,rek, fatu.lonnberg@proffice.se

Företag
PROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB

Adress
PROFFICE PARTNER SOLUTIONS AB
BOX 70368
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Mäster Samuelsgatan 60
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7871700

Jobbnummer
1074259

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Partner Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Partner Solutions AB: