Norsktalande Kundservicemedarbetare deltid

Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm

Är du student och brinner för att arbeta med kundservice? Nu söker vi norsktalande kundservicemedarbetare med placering i Stockholm. Som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av Qliros växande Kundservice Team Nordic, och där vara med och bygga upp vår kundtjänst för kommande Norska kunder. Hos Qliro får du chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda våra kunder och klienter en service i världsklass.

I din roll som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att jobba med att svara på frågor från våra norska kunder och klienter, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra danska och svenska kunder vid behov.

Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra klienter. Vi jobbar ständigt med att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad och att du drivs av ett högt tempo och att du brinner för service.

Utöver kundkontakten kommer du att vara "kundens röst" inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling.

Arbetstiderna är schemalagda vardagar mellan 08-18 samt helger 11-15. Vi förväntar oss att du är flexibel gällande arbetstider.

Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. För att trivas i rollen hos oss på Qliros kundservice, tror vi att du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en positiv person och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. För att passa i rollen behöver du ha en god analytisk förmåga och datorvana.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service. Du kan kommunicera på alternativt har god förståelse för norska i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med båda danska och svenska kunder.

Qliro har som mål att bli ledande aktör inom digitala finansiella tjänster i Norden. Företaget grundades 2014 och vi har växt till ett team med över 170 anställda från över 25 olika länder och vi har över 1.7 miljoner unika kunder som använder sig av vår betalningstjänst. Vi är med och skapar nya innovativa finans- och betalningsprodukter för miljoner kunder i Norden. Vi gör detta genom att skapa produkter baserade på våra tre principer; enkelhet, värde för konsumenten och bra kundupplevelser. Vi har precis fått tillstånd från Finansinspektionen att bli Kreditmarknadsbolag vilket innebär stora möjligheter att framöver utveckla vårt produkterbjudande.

Publiceringsdatum
2017-09-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qliro AB

Adress
Qliro AB
Box 19525
10432 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151

Jobbnummer
3691190

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qliro AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qliro AB: