Norsktalande / kundservice / kundtjänst / kundsupport / service

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande / kundservice / kundtjänst / kundsupport / service" (publicerad 2017-05-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-04-19

Företaget
Företaget är ett e-handelsföretag som erbjuder glasögon, solglasögon och kontaktlinser online. Här arbetar ca 120 medarbetare. Företaget är en uppstickare och prispressare på optikmarknaden och har en stark tradition av att alltid stå på kundens sida. Kontoret ligger i norra delarna av Stockholm men de har även försäljning i Norden och Europa.


Dina arbetsuppgifter
Som norsktalande kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara inkommande samtal och mail. Du hjälper även kunder och besvarar deras frågor via sociala medier. Du informerar om linser, glasögon och övriga tjänster med målet att lägga kundens order.

I rollen ingår även merförsäljning i form av att erbjuda kunden aktuella kampanjer och att informera om tjänster och produkter. Arbetet är teamfokuserat och alla hjälps åt för att uppnå bästa service mot kunden. God kommunikation är mycket viktigt och du följs upp genom regelbundna kvalitetsmätningar för att säkerställa att kunden alltid känner sig nöjd och uppmärksammad.


Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Du talar och skriver obehindrat på norska
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke
• Erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap (meriterande)
• Datorvana

Då företaget värderar samarbete och laganda ser vi att du som söker är en teamplayer. Du är handlingskraftig och tar för dig i arbetet. Vi tror att du är serviceinriktad och har en tillmötesgående inställning gentemot såväl kunder som kollegor. Vidare motiveras du av tävlingar och av att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, sales, service, försäljning, e-handel, serviceyrke, call center, inbound, norska, norsktalande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sackemark emelie.sackemark@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3446994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: