Norsktalande Customer Service till Klüber Lubrication

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-03-09

Företaget
Klüber Lubrication är en av världens ledande tillverkare av specialsmörjmedel, och erbjuder avancerade tribologiska lösningar till nästan alla branscher och marknader över hela världen. De flesta produkter är utvecklade och tillverkade enligt specifika kundkrav. Klüber Lubrication har under mer än 80 år levererat smörjmedel av hög kvalitet, konsultationer och omfattande tjänster. Utöver Sverige har Klüber Lubrication även kontor belägna i Danmark, Norge och Finland.
Klüber Lubrication är en attraktiv arbetsgivare för dig som trivs i en teamorienterad och innovativ arbetsmiljö. Här får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds goda utvecklingsmöjligheter. Med individuella utvecklingsprogram investerar Klüber Lubrication i sina medarbetares professionella och personliga utveckling.
Företaget är en del av Freudenbergkoncernen, ett globalt företag med 40 000 anställda i cirka 60 länder, som utvecklar avancerad teknik och produkter, lösningar och tjänster för mer än 30 marknadssegment. Freudenbergkoncernen kännetecknas av öppenhet och lika möjligheter varpå ansökningar från alla människor oavsett ålder, kön, bakgrund eller funktionssätt välkomnas.
I rollen som Customer Service är du en del av ett team på 3 personer och tillsammans ansvarar ni för att erbjuda företagets nordiska kunder service och support.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service kommer du att arbeta i en varierad och bred roll där du utgör en viktig länk mellan företagets representanter på fältet, kunderna och moderföretaget. Du ansvarar för att tillhandahålla service för företagets norska kunder avseende teknisk rådgivning, kundsupport och orderadministration. En stor del av rollen innefattar att assistera kunder vid orderläggning och ta emot produktfrågor, men det kan även förekomma mer säljande arbetsuppgifter där du kontaktar kunderna för merförsäljning. Vidare assisterar du företagets fältsäljare administrativt i det befintliga CRM-systemet genom att skapa offerter och arbeta med leveransbevakning. I din roll hanterar du även kampanjer och prisavtal. Företaget erbjuder en bred variation av produkter och du får en grundlig introduktionsutbildning för att på bästa sätt kunna erbjuda kunderna utmärkt service.
Med dina flytande kunskaper i det norska språket kommer du även att korrekturläsa norska dokument. Har du dessutom kunskaper i Photoshop och Indesign har du även möjlighet att ta av marknadsföringsarbetet genom att administrera delar av företagets hemsidor.


Kvalifikationer
• 1-2 års erfarenhet av en liknande roll inom kundservice eller orderadministration, meriterande med erfarenhet av tekniska produkter
• Flytande norska och engelska, såväl i tal som skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• God systemvana, meriterande med kunskaper i SAP
• Tekniskt intresse är meriterande

Vi söker dig som har en väl utvecklad social kompetens och erfarenhet av att hantera flera kontaktytor både internt och externt via mail och telefon. Som person drivs du av att vara behjälplig och ge kundservice samt har en god fallenhet för att etablera hållbara relationer. Vi ser också att du som söker trivs i en miljö där du får arbeta självständigt med ett stort engagemang som syns i din förmåga att ta ansvar för och driva ditt eget arbete framåt. Vidare är du anpassningsbar, noggrann och har skicklighet i att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknik, kundtjänst, customer service, service, norska, norsktalande, Klüber, administration, kundtjänstmedarbetare, ordermottagare, orderadministration, SAP, CRM

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5140988

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: