Norsktalande Business Support till Umeå
Proffice / Kontorsjobb / Umeå
2009-08-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande Business Support till Umeå" (publicerad 2010-04-28) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice i Umeå,
Lycksele,
Härnösand,
Sundsvall,
Östersund eller i
hela Sverige Nu söker vi för kunds räkning två service- och kundinriktade medarbetare.
Ditt nya arbete
Du kommer att arbeta på en stor Business Support och ingår i ett team som arbetar med både intern och extern support. Detta innebär att du arbetar såväl administrativt som utåtriktat, främst via telefon. Du kommer att arbeta med företagets norska kunder, vilket ställer krav på att du behärskar norska i både tal och skrift.
Du är
Som person är du serviceinriktad, flexibel och en duktig problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift. Vidare har du en positiv attityd och är en lagspelare som trivs att arbeta med att ge en god service. Detaljmedvetenhet och struktur är en självklarhet.
Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens med arbetslivserfarenhet från serviceyrke. Har du en akademisk utbildning är det meriterande, dock inget krav. Du talar obehindrad norska och har goda datakunskaper.
Stämmer detta in på dig, ansök då så snart som möjligt via
www.proffice.se.Eftersom tillsättning av tjänsten kommer att ske så snart som möjligt, arbetar vi fortlöpande med intervjuer. Sista ansökningsdag är dock den 30 augusti.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Proffice:
Katarina Nilsäter, rekryteringskonsult, tfn: 090-700 705
Elin Wiklund, konsultansvarig, tfn: 090-700 702
Publiceringsdatum2009-08-21Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-08-30
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktNilsäter, Katarina
FöretagProffice
AdressProffice
Jobbnummer 494800
Observera att sista ansökningsdag har passerat.