Norsk- och dansktalande kundservicepersonal
Arena Personal / Administratörsjobb / Stockholm
2011-06-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsk- och dansktalande kundservicepersonal" (publicerad 2011-06-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Värmdö,
Södertälje eller i
hela Sverige Beskrivning/
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
/ Vi söker nu två kundservicemedarbetare till vår kund som sitter i ljusa fräscha lokaler i Kista. Arbetsuppgifterna kommer bestå av kundservice, administration och reklamationshantering och för att vara aktuell för tjänsten måste du kunna antingen flytande norska eller danska både i tal och skrift. Har du erfarenhet av IT- eller Telecombranschen är det ett stort plus. /
Krav på person/
Det är ett krav att du jobbat med kundservice på något sätt tidigare. Vi ser gärna att du tidigare har kommit i kontakt med reklamationsärenden och jobbat med kundbemötande. Då arbetet är av teknisk karaktär ser vi gärna att du är teknikintresserad. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot inkommande samtal, svara på mail, samt ha hand om och bedöma olika inkommande ärenden. Även engelska i tal och skrift är ett krav.
Vi söker dig som är serviceminded, van och duktig på att ta kunder samt gillar att arbeta med människor. Vidare ska du vara stresstålig, strukturerad och se dig själv som en problemlösare. För att passa för rollen är du även snabbtänkt, flexibel och utåtriktad. Arbetsgruppen sitter i kontorslandskap och arbetstiderna är 8.00-16.30 med 30 minuters lunch.
Intervjuer kommer att ske löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående och tillträde kommer ske i augusti. Tjänsten börjar som en inhyrning under sex månader. För rätt person kan det leda till rekrytering. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Isabelle Lilja på 08-587 117 04.
Låter detta intressant och du har den profil vi söker? Välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och personligt brev snarast möjligt. Du ansöker genom att klicka på Ansök Nu knappen.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Publiceringsdatum2011-06-14Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagArena Personal
AdressArena Personal
Box 30 117
10425 Stockholm
Jobbnummer 961791
Observera att sista ansökningsdag har passerat.