Nordisktalande kundtjänstmedarbetare
Randstad AB Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Just nu söker en av våra globala kunder i Årsta kundtjänstmedarbetare på heltid för att arbeta i ett dynamiskt team där bra service utgör en av de stora drivkrafterna!
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att serva kundens handelspartner, service partner samt lokal säljkår. Du kommer att hantera orderprocessen för att säkerställa proaktiv två-vägs kommunikation för handelspartner till alla funktioner inblandade.
• Hantera kundkontakter via telefon, fax samt e-post
• Hantera beställningar för färdiga produkter samt reservdelar i SAP
• Svara på förfrågningar från handels och service partners
• Du kommer att vara kontaktperson för säljarna där du kommer ha koll på ordrar, kredit anteckningar och leveransdatum.
• Samarbete kring frågor om kundernas konton
• Kontrollera och säkerställa produkternas tillgänglighet
• Stödja lagerhanteringsprocessen
Din Bakgrund
1-2 års erfarenhet från tidigare serviceyrken är ett måste då man dagligen arbetar med kundservice. Du måste prata och skriva flytande danska, norska eller finska. Utöver detta är svenska ett krav samt engelska då det är kundens officiella språk globalt. Kunskaper i SAP är meriterande.
Dina egenskaper
Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, är en problemlösare och har ett brinnande intresse för att ge allra bästa service. Du trivs i att arbeta i team samt är självdrivande.
Vi träffar folk löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Bithoun på 08-693 94 20 eller Fadi Ada på 08-693 94 06
Vi ser fram emot din ansökan
Publiceringsdatum2012-01-04Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Bithoun, 08-693 94 20
FöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1120529
Observera att sista ansökningsdag har passerat.