Niscayah AB, Säkerhetscenter söker Teamledare för kameratjänster
Niscayah AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Niscayah AB i Stockholm,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås,
Gävle eller i
hela Sverige Niscayah AB erbjuder moderna tekniska säkerhetssystem och säkerhetstjänster till medelstora och stora kunder med höga krav på säkerhet inom alla branscher.
Säkerhetstjänsterna baseras på kundens behov och modern teknologi med koncept inom inbrottssäkerhet, brandskydd, tillträdeskontroll, kameraövervakning, management av säkerhetslösningar, teknisk service, larmcentralstjänster och fjärrtjänster.
Niscayah AB är ett helägt dotterbolag till Niscayah Group AB (publ.), som finns i 16 länder i Europa, USA och Australien. Företaget har närmare 800 anställda i Sverige med kontor på 34 orter.
På Niscayah är det enkelt att vara med och påverka utvecklingen. Goda idéer och konkreta resultat ger stora möjligheter till utveckling inom företaget. Den lokala och globala närvaron gör oss till ett företag med närheten till marknaden och världen som marknad.
Vi söker dig som vill driva och utveckla kameratjänster på fjärr från Niscayahs spännande verksamhet, Säkerhetscenter. Arbetet innebär att tillsammans med operatörerna förbättra och utveckla metoder och arbetssätt, identifiera och implementera förbättringar i den valda tekniska lösningen, hjälpa försäljningen med kalkylering av tjänst, konstruktion mm
Säkerhetscenter består av c:a 70 medarbetare och verksamheten är i drift dygnet runt. Förutom den vanligaste tjänsten larmmottagning och förmedling så levererar vi tjänster som fjärrservice, servicemottagning, helpdesk, krisjour, kameraronder, portvakt mm med den allra senaste tekniken som finns att tillgå. Vi har tillväxt och många kunder är intresserade av nya effektiva lösningar som många gånger går ut på att utföra ett uppdrag utan att vara fysiskt på plats.
Placering är i Stockholm och stor del av arbetsdagen kommer att vara i Säkerhetscenters lokaler. Dock kommer resor att förekomma då stöd till försäljningen är viktig i kundmöten, kalkylering mm.
Bakgrund/Uppgift
• Driven, utåtriktad och kommunikativ samt kunna utrycka dig väl i tal och skrift
• Mycket god datorvana som användare samt god förståelse för generell IT och kommunikation.
• Engagerad och kreativ till att utveckla lösningar, processer och arbetsflöden mm
• Ha kunskap om försäljningsprocessen och agera på ett säljande sätt.
• Vara en bra ledare för gruppen och tydligt kunna förmedla, följa upp verksamhetsmål.
• Vara delaktig i rekryteringsprocessen av personal och aktivt driva kompetensutvecklingen.
• Att tidigare arbetat med kameratjänster och/eller med annat i säkerhetsbranschen är en merit, men inget krav.
Tjänsten tillsätts snarast enligt ök. Skicka din ansökan och CV till Jessica Lönn Rajkovic, e-post. jessica.lö
nnrajkovic@niscayah.se Sista ansökningsdag är 31 Aug.
Publiceringsdatum2011-08-16Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktTom Vetterlein,, 010-458 7675,
tom.vetterlein@niscayah.seHans Rosander,, 010-458 7811,
hans.rosander@niscayah.seFöretagNiscayah AB
AdressNiscayah AB
Box 12545
10229 Stockholm
Jobbnummer 1003222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.