Nexans i Grimsås söker en finsktalande medarbetare till kundserv
Junic AB / Butikssäljarjobb / Tranemo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Tranemo,
Svenljunga,
Gislaved,
Gnosjö,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Junic AB i Tranemo,
Gislaved,
Gnosjö,
Vaggeryd,
Värnamo eller i
hela Sverige Nexans i Grimsås söker en finsktalande medarbetare till kundservice!:
På Nexans har vi kunden i fokus - därför ligger vi steget före och utvecklar morgondagens produkter. Nexans tryggar tillgången på energi genom sitt stora och varierade utbud av kablar och kabellösningar som förbättrar våra kunders verksamhet och resultat världen över. Med en industriell närvaro i över 40 länder och försäljningskontor över hela världen har Nexans närmare 26 000 anställda och en omsättning på ca 6,2 miljarder euro. I Sverige har Nexans drygt 500 anställda. Företaget finns i Grimsås i Tranemo kommun.
Pratar du finska och vill arbeta i en internationell miljö? Är du serviceinriktad och tycker att det är viktigt med nöjda kunder?
I så fall har vi det perfekta jobbet för dig. På vår kundserviceavdelning blir du en del av ett trevligt team, där stor vikt läggs vid samarbete med både interna och externa kunder. Vi hanterar order från kunder i Sverige, Norden och Baltikum. Du kommer främst att arbeta mot de finska och svenska marknaderna. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. På kundserviceavdelningen sitter idag en grupp på 12 personer. Du och en kollega kommer främst arbeta mot den finska och svenska marknaden. I kundkontakten är det viktigt att du är serviceinriktad och att du alltid strävar efter att hitta en lösning för kunden.
Vi söker dig som är driven, lösningsorienterad och vill utvecklas! Det är till din fördel om du har ett tekniskt intresse.
Publiceringsdatum2016-04-22Profil• Då du kommer att arbeta mot den finska och svenska marknaden behöver du behärska båda språken samt koncernspråket engelska i både tal och skrift.
• Serviceinriktad och positiv som person.
• God förmåga att snabbt sätta dig in i problem och klarar av att jobba i ett högt tempo.
• Väl förtrogen med Office-paketet.
• God samarbetsförmåga
• Erfarenhet av ordermottagning eller försäljning är meriterande.
• Det är en fördel om du har ett tekniskt intresse
Dina arbetsuppgifter• Mottagning och beredning av order från våra kunder främst inom Sverige och Finland.
• Kundkontakter via telefon, fax, E-post och EDI.
• Interna kontakter med säljare, tekniker, orderplanerare och övrig personal inom logistikavdelningen.
• Säljsupport och hantering av kundreklamationer
För att söka tjänsten registrerar du ditt CV och personliga brev på junic.se
För frågor är du välkommen att kontakta Susann Lothian på 0371 830 54 eller
susann@junic.seVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas för sista ansökningsdag som är satt till den 11 maj.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare 100%
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusann Lothian
FöretagJunic AB
AdressJunic AB
Baldersvägen 39 B
33235 Gislaved
KontorsadressBaldersvägen 39 B 33235 Gislaved
Jobbnummer 2799224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.