Nederländsktalande medarbetare till kundreskontra på Sandvik
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för rekrytering till Sandvik Material Technology EMEA AB: Nederländsktalande medarbetare till kundreskontra.
Sandvik är en högteknologisk verkstadskoncern med avancerade produkter och en världsledande position i utvalda nischer. Verksamheten omfattar affärsområdena Tooling, Mining and Construction samt Materials Technology. Koncernen har 47 000 anställda med representation i 130 länder. Sandvik Materials Technology är ett affärsområde inom Sandvik-koncernen och en världsledande tillverkare av högt förädlade produkter i rostfria stål, speciallegeringar, metalliska och keramiska motståndsmaterial samt processanläggningar och sorteringssystem. Antalet anställda är omkring 8 000.
Tjänsten
På kontoret i Kista arbetar idag 17 personer där du kommer ingå i kundreskontragruppen som består av fem kollegor. I den här tjänsten ansvarar du främst för kundreskontran för den Holländska och Belgiska marknaden.
Publiceringsdatum2011-05-04Dina arbetsuppgifterI rollen ingår följande arbetsuppgifter:
• Registrera inbetalningar från kunder
• Kontakta kunder angående obetalda fakturor
• Uppföljningar och avstämningar
• Daglig kontakt med säljorganisationen
• Månadsmöten med lokala säljorganisationen
• Backup för andra marknader
KvalifikationerFör att passa i tjänsten ser vi att du har följande bakgrund:
• Utbildad gymnasieekonom eller motsvarande erfarenhet
• Nederländska som modersmål eller motsvarande
• Flytande franska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av affärssystemet SAP, Excel samt fler språk framför allt spanska, är meriterande
Erfarenhet av kundreskontra är meriterande men det är din personlighet och drivkraft som är avgörande.
Vi söker dig som är noggrann, tålmodig och har skinn på näsan. Vi tror att du trivs med att ge service till både externa och interna kunder samt har en god samarbetsförmåga.
Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Arbetstider och omfattningHeltid / Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-03
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKlara Eidhagen (Rekryterare), 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 922787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.