Merchandising Associate till framgångsrikt företag

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en Merchandising Associate. Uppdraget är på heltid med goda möjligheter till anställning hos kund. För rätt person med rätt inställning och driv finns goda möjligheter att utvecklas inom organisationen. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.

Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2013-02-14

Dina arbetsuppgifter
Som Merchandising Associate kommer du att arbeta inom den operativa marknadsavdelningen. Du arbetar brett med hela marknadsföringsprocessen från strategi och utveckling till utförande och uppföljning. En del av tjänsten är administrativ och består av budgethantering, logistik, uppföljning och affärskontrakt. Den andra delen är mer kreativ där du assisterar Merchandising Manager vid framtagande av nya säljstödjande åtgärder, planogram och strategier för att effektivisera och driva försäljning vid försäljningsstället. Du kommer att samarbeta med företagets olika avdelningar och funktioner men också ha mycket kontakt med externa parter.

Till din hjälp har du förutom kollegor, verktyg som CRM systemet Siebel, marknadsstatistik, interna undersökningar, space planning program och affärssystemet SAP, allt för att kunna planera och utföra ditt arbete så effektivt som möjligt.

Bakgrund
Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande inom marknadsföring, alternativt har du relevant arbetslivserfarenhet inom marknadsföring eller försäljning. För att utföra ditt arbete effektivt krävs goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och PowerPoint. Har du erfarenhet av affärs- och CRM systemen SAP och/eller Siebel är det meriterande. Förutom mycket goda kunskaper i svenska krävs också mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift, då det är koncernspråket.

Som person ser vi att du är kreativ och analytiskt lagd. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete och trivs med högt arbetstempo. Du är social och har inga problem med att hantera, kommunicera och samarbeta med andra människor. Du trivs med att tala inför en grupp, både på engelska och svenska.

Du har inga problem med att jobba utanför kontoret, då arbetet kan innebära externa möten och en del resor.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 194
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-545 283 05

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1467452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: