Mercedes-Benz Försäljnings AB söker helgpersonal/Star Assistant
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Mercedes-Benz Försäljnings AB är ett helägt dotterbolag i Daimler-koncernen och med ca 300 anställda i Sverige. De har försäljning och service av Mercedes-Benz person-, transport- och lastbilar samt Smart. Mercedes-Benz Försäljnings AB har tre anläggningar i Stockholm och en i Malmö. Nu söker de helgpersonal till Akalla och Danderyd.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som Star Assistant är du första mötet med Mercedes-Benz kunder. På uppdrag av försäljningsavdelningen ska dessa Star Assistant bidra till att kunderna känner sig sedda och får den toppservice det förväntas. Det innebär merförsäljning i form av kundmöten i hallen samt genom att ringa nya och befintliga kunder. Som Star Assistant är du ute i lokalerna och hjälper alla kunder och vägleder dem till rätt person i organisationen, du kommer aldrig att sitta stilla eftersom du hela tiden ska bemöta och serva kunderna i hallarna. Det ingår även i rollen att vara behjälplig över telefon.
• En viss kunskap om produkterna
• Mercedes-Benz kunder ska alltid känna sig välkomna och alltid få exceptionell service
• Svara i telefon/växel
• Administrativa arbetsuppgifter
• Administration kring provkörningar
• Se till att det är representativt i lokalerna
Din profil / Your profile
Då det kommuniceras mycket såväl intern och extern på engelska är dina språkkunskaper mycket viktiga. Du är van vid att hantera olika typer av människor samt stressiga situationer utan att det påverkar ditt professionella bemötande. Du bör ha erfarenhet av reception/växel och därmed har vissa baskunskaper kring administrativa arbetsuppgifter. Vi söker en person som har ett engagemang och ett driv, en person som trivs bäst när han/hon får vara behjälplig. Du ska alltid sträva efter att ha en kund som är 100 % nöjd i sin kontakt med Mercedes-Benz, såväl i person som över telefon. Körkort är även ett krav.
Övrigt / Other
Arbetstiderna är mellan 10.45-15.15 lördagar och söndagar. En kommer att arbeta i Danderyd och en i Akalla.
För samtliga tjänster samarbetar Mercedes-Benz med Inhouse AB, Tycker du att tjänsten låter spännande och passar in på dig, sök då via länken nedan! Glöm inte att motivera varför du skulle passa in i rollen.
För eventuella frågor om tjänsten vänligen kontakta Jessica Grip på Inhouse,
jessica.grip@inhouse.se . Du kommer att bli erbjuden ett konsultuppdrag via Inhouse AB.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-08-21Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 914
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Grip
jessica.grip@inhouse.seOlivia Bergström
olivia.bergstrom@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1971526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.