Medicinsk sekreterare till Salems vårdcentral
Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso / Administratörsjobb / Salem
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Salem,
Botkyrka,
Ekerö,
Södertälje,
Huddinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso i Salem,
Botkyrka,
Ekerö,
Södertälje,
Huddinge eller i
hela Sverige Medicinsk sekreterare sökes till Salems vårdcentral
Salems vårdcentral en välfungerande vårdcentral. Vi skulle bli glada om du ville ansluta dig till oss.
Arbetsuppgifter: Hos oss kommer du att arbeta med vanliga uppgifter som medicinsk sekreterare såsom journalskrivning, remiss- och posthantering med mera. I det varierade arbetet på vårdcentralen kommer det även ingå regelbundet receptionsarbete. Andra administrativa uppgifter som till exempel arbete med läkarnas schema och väntelista kan förekomma.
Kvalifikationer:
Medicinsk sekreterarutbildning och svenska C. Meriterande om du har arbetat i TakeCare, registrerat KVÅ och kanske erfarenhet av Raindance.
Personliga egenskaper: Vi ser gärna att du har en positiv attityd, är serviceinriktad och kan arbeta självständigt.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställningsform:
Tillsvidareanställning heltid eller deltid.
Upplysning om tjänsten lämnas av:
verksamhetschef Martin Forseth tel. 08-123 672 22.
Fackliga företrädare
Visions representant Ola Tellner tel. 123 404 81. Övrigt:
Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag.
Stockholms läns landsting tillämpar registerkontroll före beslut om anställning.
Varaktighet, arbetstid
heltid eller deltid tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-13Ersättningindividuell lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Forseth
FöretagStockholms läns sjukvårdsområde SLSO
AdressStockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Säbytorgsvägen 6
14430 Rönninge
KontorsadressSäbytorgsvägen 6
Jobbnummer 4285309
Observera att sista ansökningsdag har passerat.