Medicinsk sekreterare till BUP Brommaplan
Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso / Administratörsjobb / Stockholm
2018-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare till BUP Brommaplan" (publicerad 2019-04-04) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms Läns Sjukvårdsområde Slso i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad medicinsk sekreterare som vill arbeta i en verksamhet som varje dag gör skillnad för barn och ungdomar? Är du dessutom intresserad av att få vara del av en dynamisk verksamhet i utveckling? Då har du här hittat en rätt tjänst för dig!
Om oss
BUP Stockholm erbjuder specialiserad psykiatrisk vård för barn och ungdomar från 0 till 17 år inom Stockholms län. Vi är en del av Stockholms läns sjukvårdsområde som är en vårdgivare inom Stockholms läns landsting. Inom BUP har vi närmare 1 000 anställda och vi möter varje år drygt 22 000 barn, ungdomar och deras familjer.
Vi erbjuder en arbetsmiljö där du som medarbetare kan trivas och utvecklas. BUP präglas av ett aktivt utvecklingsarbete utifrån bland annat aktuell forskning och förändringar i samhället. Som medarbetare på BUP ges du goda möjligheter till utbildningar och övrig kompetensutveckling.
BUP Brommaplan är en av länets största barn- och ungdomspsykiatriska öppenvårdsmottagningar. Enheten är en specialistvårdsenhet där barn och ungdomar 0-17 år med medelsvår och svår psykisk problematik bedöms, utreds och behandlas. På enheten arbetar 50 medarbetare med ett brett spektrum av erfarenheter och kompetenser.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att arbeta med att ge administrativ service åt läkare, behandlare och enhetschefen. I uppgifterna ingår journalskrivning i journalsystemet Take Care. Du kommer även att bistå enheten med telefonservice och receptionsarbete. Även vissa personaladministrativa uppgifter kan ingå. Vi använder personalrapporteringssystemet Heroma, Dina arbetsuppgifter kommer att vara omväxlande och vi ser gärna att du utvecklas hos oss!
Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare. Du har erfarenhet av att ge administrativ service till medicinska professioner och har arbetat med journalskrivning. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du är väl förtrogen med datorer och ser dem som dina främsta arbetsredskap. Vi ser gärna att du har erfarenhet av journalsystemet Take Care och det är en fördel om du dessutom har arbetat med personalrapporteringssystemet Heroma.
Personliga egenskaper
Du är en person som gillar att möta människor och tycker om att ge god service. Du trivs i en miljö där uppgifterna inte på förhand alltid är givna. För att lyckas i rollen behöver du vara lyhörd för verksamhetens behov och förutsättningar, prestigelös, flexibel och ha lätt för att samarbeta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställningsform
Tillsvidareanställning heltid med tillträde efter överenskommelse.
Information om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Pia Ringkrans
08-514 523 50
Biträdande enhetschefer
Cecilia Kaijser och Paula Richter
08-514 523 50
Administratör vård Renée Litström
08-514 523 50
Facklig företrädare:
Vision Ola Tellner
08-123 404 81
Övrig information:
Vi erbjuder attraktiva anställningsvillkor med bland annat flextid, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Vi tillämpar registerkontroll före beslut om anställning.
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan senast den 16 april 2018!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-28ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Richter 08-51452350
FöretagStockholms läns sjukvårdsområde SLSO
AdressStockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Tunnlandet 11
16836 Bromma
KontorsadressTunnlandet 11
Jobbnummer 4051389
Observera att sista ansökningsdag har passerat.