Medarbetare till Customer Support på Operations

Ticket / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ticket i Stockholm, Solna, Sollentuna, Täby, Uppsala eller i hela Sverige

Vi behöver förstärka vår Customer Support på Operations, på vårt huvudkontor i Stockholm och undrar om du är rätt person. Operations uppdrag är att ansvara för kundsupport och för kunder som har bokat sin resa online på någon av våra 10 marknader. Idag består teamet av 15 medarbetare som i huvudsak finns placerade i Nacka, men även i Lund och Oslo. Utöver vårt team arbetar vi tillsammans med två partnerföretag och har därmed verksamhet även på Malta och i Indien.

Publiceringsdatum
2019-02-28

Om tjänsten
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är kundsupport gentemot våra kunder som har bokat sin resa via någon av våra två varumärken Airngo eller Ticket. Till största del jobbar vi i vårt ärendehanteringssystem, vår interna back office-system samt i bokningssystemet Amadeus.

Arbetsuppgifterna omfattar bl.a.
Kundsupport via telefon, e-mail och chat
Manuell hantering av ordrar
Ändringar i bokningar som tex ombokningar, inbokning av ancillary services, försäkringar och charterflyg

Du kommer även att ha kontakt med personer på våra partnerföretag och vara med och arbetsleda dem i sitt dagliga arbete. Uppdraget bygger på samarbete inom såväl kundsupporten som inom hela avdelningen samt med våra partners. Vi arbetar även kontinuerligt med olika utvecklingsprojekt samt med att förbättra samarbete med våra externa partners, ett arbete som alla förväntas delta i om än i olika utsträckning. Tjänsten är på heltid och tillträde är enligt överenskommelse.

Vi erbjuder en arbetsplats
Som är social och positiv
Där du själv är med och påverkar både verksamhetens och din egen utveckling
Med högt till tak och stark gemenskap
Goda möjligheter att utvecklas vidare inom företaget

Om dig
Vi söker dig som har en passion för service, drivs av att arbeta i team men även har förmågan att prestera individuellt. Alla på avdelningen tar ansvar för våra gemensamma arbetsuppgifter och hjälper varandra vid behov och därför är det viktigt att du person är flexibel och är engagerad. Det är även viktigt att du är ansvarsfull och har hög arbetsmoral. Då vi har internationella kunder och externa partners är du duktig på att kommunicera i både tal och skrift, talar något av de skandinaviska språken flytande samt har mycket goda kunskaper i engelska.

Eftersom vi är ett expansivt företag med snabb utvecklingstakt bör du trivas att jobba i ett högt tempo.

Det är meriterande om du
Tidigare arbetat med kundsupport
Har erfarenhet av bokningssystemet Amadeus
Har gått TRAC-utbildning

Tjänsten är ett vikariat på heltid om minst 6 månader och vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 15 mars 2019. Vid frågor kontakta martina.zadigwaller@ticket.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Westman +46 8 702 66 48

Företag
Ticket

Adress
Ticket
Värmdövägen 84
13154 Nacka

Kontorsadress
Värmdövägen 84, Nacka

Jobbnummer
4641354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ticket

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ticket: