Medarbetare till Affärssupport Andra Banktjänster

Swedbank Kundcenter / Bankjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Östersund, Piteå, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Med 4 miljoner privatkunder och 300 000 företagskunder är Svensk bankverksamhet Swedbanks största affärsområde. Tillsammans med sparbankerna erbjuder vi kunderna många fysiska mötesplatser, ett dygnet runt-öppet kundcenter och bankens digitala kanaler.


Om jobbet Affärssupport söker genom denna annons en ny tillsvidareanställd samt medarbetare för två vikariat till vår interna gruppering - Andra Banktjänster. Kontoret ligger lokaliserat på centrala Frösön, där närheten till natur och Storsjöns strand finns alldeles intill kontoret. Vill man promenera från Österunds Centrum tar det bara ca 30 minuter.

Dina arbetsuppgifter består att via telefonsamtal vägleda och stötta Swedbank och Sparbankernas Rådgivare i bankens system, verktyg och i bankens produkter.

Vårt uppdrag består av att vara en support för kundmötande personal och bankens samarbetspartners
att erbjuda support i bankens produkter och tjänster samt andra system och processer kritiska för kundmötet
att bidra till ett minskat supportbehov i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna
att renodla och harmonisera interna supportprocesser i Svensk Bankverksamhet och för Sparbankerna
Vi söker dig som vill arbeta i en serviceinriktad och kundfokuserad enhet. Vi arbetar aktivt med förbättringsarbete, där du som medarbetare har en viktig roll.

Du ska vara bekväm med att ta eget ansvar och sträva efter att ge bästa service i varje samtal, du är målinriktad och vill bidra till verksamhetens mål och ständiga förbättringar.

En temporär anställning/vikariat inom Swedbank är en perfekt möjlighet för dig som vill bredda din kompetens eller prova på en ny typ av roll eller ett annat verksamhetsområde internt. Det innebär inga förändringar i din anställningsform då du tar tjänstledigt från din tillsvidare anställning i banken och återgår till den efter vikariatets slut om man inte kommer överens om annat.

Du kanske tidigare har jobbat med Rådgivare på kontor eller inom Kundcenter
Annan relevant supportverksamhet
Möjliga nästa karriärsteg Supportsamordnare
Verksamhetsstöd eller annan back office-verksamhet
Rådgivare på kontor eller inom Kundcenter
Produktspecialist
Varför jobba med oss? Vår arbetsplats prioriterar samarbete och engagemang där jag som chef värdesätter eget initiativ och viljan att utvecklas. Några ledord är öppenhet, nyfikenhet och flexibilitet där en positiv grundsyn värdesätts. Vi arbetar för helheten och tillsammans tar vi ansvaret och utvecklar verksamheten. Vi lever våra Värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam.

Tveka inte att kontakta mig om du vill veta mer om tjänsten.

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-08

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chef: Frida Östlund telnr: +46 70 2459695
Finansförbundet: Stina Eklöf +46 351 50542
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526

Företag
Swedbank Kundcenter

Adress
Swedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm

Kontorsadress
10534 Stockholm

Jobbnummer
3631408

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank Kundcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank Kundcenter: