Medarbetare/ Supportavdelning
iTicket AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos iTicket AB i Göteborg iTicket är ett biljettsystem och våra största kunder i Sverige är Gamla Ullevi (IFK, GAIS & ÖIS), Lorensbergsteatern och Konserthuset. Vi är totalt 4 personer men har behov av att vara ca 7.
Det vi söker är två heltid . I supporten tar man emot samtal och mail från kunder (t.ex. IFK Göteborgs kansli) som har frågor/problem som berör biljettsystemet. Målet är att ge kunden så bra service som möjligt. Ibland är det även slutkunder (t.ex. de som bokat biljetter) som behöver hjälp med t.ex. användningen av vår internet-lösning.
Kompetens:
• gärna erfarenhet från Norge eftersom vi har kunder där också
• gärna IT-intresserade eller med systemvana (man skall kunna installera en printer etc i alla fall)
• kundservice-inriktad och gärna tydlig i tal och skrift eftersom man ofta behöver förklara lösningar för stressade kunder.
Vi rekryterar på inställning mer än på kompetens. Man behöver inte mycket erfarenhet men det är bra om man har lite erfarenhet från ett service-yrke.
Arbetstider är 8-17 men vi har även en rullande jourtelefon mot OB/jour-tillägg.
Vi har akut behov och intervjuar gärna omgående.
Publiceringsdatum2010-09-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-23
Ansökan kan skickas till e-postadress:
james@visit.comKontaktJames Dixon 0702-84 16 50,
james@visit.comFöretagiTicket Ab
AdressiTicket Ab
Kungsgatan 34
41119 GÖTEBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0702-841650
E-postadress:
james@vivit.com Jobbnummer 723782
Observera att sista ansökningsdag har passerat.