Medarbetare För Order/logistik/fakturering

Opexi AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Opexi AB i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

OPEXI AB
Opexi är ett internationellt säljbolag som säljer produkter inom köket och belysning. Våra huvudmarknader är Norden och Kina men säljer även i USA, England, Tyskland och på andra marknader.
Opexi säljer för närvarande följande varumärken:
Professional Secrets, vårt egenutvecklade varumärke inom köksprodukter och produkter för det dukade bordet som riktar sig till de matlagningsintresserade hemmakockarna. Professional Secrets har, troligen, även Europas största kunskapsbas på nätet hur proffskockarna lagar mat full med kunskap, inspiration och tips & tricks. Produkterna säljs hos ca 600 återförsäljare i Norden, flera europeiska återförsäljare och via vårt egna bolag på den kinesiska marknaden.
V-TAC, Opexi innehar distributionsrättigheterna i Norden (exklusive Danmark) för alla V-TAC's produkter. V-TAC finns i ca 70 länder och är ett globalt bolag inom solpaneler, belysning för konsument och industri för inom- och utomhusbruk. Alla LED-lampor i V-TAC's sortiment bygger på en exklusiv rättighet till Samsung's teknologi.
Vi älskar att sälja bra produkter och förmedla enkla lösningar till hushållen. Vi vill bygga starka relationer, vi är ständigt under utveckling för att möta marknadens krav. Vill du vara med?
ARBETSBESKRIVNING
Vi söker nu en målfokuserad person med stort driv och egen initiativförmåga som vill vara med att bygga Opexi i Sverige och internationellt och agera "motor" i vår organisation.
Tjänsten
I tjänsten ingår kundservice, orderhantering, lager/logistik/leverans, fakturering, mm.
Vi arbetar idag i det molnbaserade systemet Fortnox där vi samlar allt från kundregister, order, lager, ekonomi, etc. Samt lagersystemet Ongoing.
Du rapportera till vår head of finance & administration.
Eftersom vi befinner oss i tidigt skede av vår resa att skapa ett internationellt bolag, kommer du själv i stor utsträckning påverka tjänstens utformning samt vara mycket delaktig i hela Opexi's utveckling för att nå uppsatta mål.
Vårt kontor är beläget i centrala Stockholm.
Din bakgrund och person
Vi söker dig som har rätt driv, är kundfokuserad, gillar att arbeta i team och är beredd att ta tag i frågor som krävs i ett bolag i ständig utveckling.
Dina huvuduppgifter kommer bestå av:
Support till privat- och företagskunder gällande order, leverans, returer, reklamationer.
Övervaka, boka och uppdatera transporter från lager och se till så att allt kopplar rätt i våra system.
Vara första kontakt till lagret gällande dagliga problem och frågor.
Skapa fakturor och underlag

Ersättning
Enligt överenskommelse.
Friskvårdsbidrag

Publiceringsdatum
2022-11-15

Så ansöker du
Skicka din ansökan till hr@opexi.com
För ytterligare information kontakta Lina Stålebring - Head of Finance & administration på tel 08-704 91 00 eller e-post lina.stalebring@opexi.com

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-14

Adress
Opexi AB
Engelbrektsgatan 29 BV
11432 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan Order / logistik".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Opexi AB (org.nr 556777-4897)
Engelbrektsgatan 29 BV (visa karta)
114 32  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: hr@opexi.com

Jobbnummer
7170871

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Opexi AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Opexi AB: