Marknadskoordinator till Nynas
Inhouse AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Nynas är ett annorlunda oljebolag.
Vårt område är specialoljeapplikationer - vi använder olja för att skapa bestående värden. Inom vårt specialområde är vi världsledande. Vi är 950 medarbetare, har produktionsanläggningar i Europa och Sydamerika och försäljningskontor i fler än 30 länder. Allt detta genererar en omsättning på ungefär 20 miljarder SEK. Vi samarbetar med våra kunder för att kontinuerligt utveckla deras produkter och processer genom våra specialoljors unika egenskaper. Vi kallar det - "Taking oil further".
För mer information se nynas.com.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Vi söker nu en driven marknadskoordinator till Nynas med omgående start. Som marknadskoordinator kommer du att hantera, producera och koordinera en rad marknads- och kommunikationsinsatser för företagets affärsområde Naphthenics.
Som marknadskoordinator supportar du säljorganisationen på global nivå samt marknadsavdelningen med events, utställningar, mässor, säljmaterial, annonsering, pressreleaser och information i digitala kanaler etc. Det är en bred koordinerande roll med många kontaktytor internt som externt.
Till din hjälp har du ett antal partners/leverantörer samt kommunikationsavdelningens upparbetade rutiner och mediekanaler. Din roll innebär att vara lyhörd gentemot organisationens krav samt en professionell kravställare mot företagets leverantörer för såväl mässmontrar som säljmaterial. Du arbetar nära marknadskommunikationschefen för detta affärsområde.
Din profil / Your profile
Du har minst fem års erfarenhet av arbete som koordinator eller liknande på marknads- och kommunikationsavdelning eller från byrå. Du är van att arbeta i team med högt tempo och mängder av olika önskemål, viljor och beställare. Du är prestigelös och tycker om att administrera där noggrannhet är a och o.
Koncernspråket är engelska så det är viktigt att du talar och skriver obehindrat på engelska.
Övrigt / Other
Tjänsten är en inhyrning, heltid med start omgående till och med september 2015, men eventuell förlängning. Intervjuer sker löpande så sök gärna tjänsten idag.
Publiceringsdatum2014-11-14Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 997
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmily de Piro 0708434407
emily.depiro@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2068118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.