Marknadsassistent till Lernia
Inhouse AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om kunden / About the Client
Lernia AB är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom bemanning och utbildning. Vi utvecklar och matchar människors kompetens mot företagens behov och på så sätt bidrar vi till att minska kompetensgapen i samhället. Vi är övertygade om att kompetens gör skillnad för människor, företag och samhälle. Vill du vara med och göra skillnad?
Arbetsbeskrivning / Work Description
Lernia AB söker nu en marknadsassistent. Som marknadsassistent kommer du aktivt att delta i Lernias marknadsföring. Du kommer att stödja marknadsdirektören, projektledarna och övriga medarbetare på Marknad med att samordna det löpande marknadsarbetet. I rollen ligger bland annat att:
• Självständigt ta ansvar för att planera och genomföra arrangemang som event och konferenser.
• Aktivt delta och driva olika marknadsprojekt.
• Ansvara för uppföljning av projekt.
• Hjälpa till med administrativa uppgifter som fakturahantering, bokningar och mötesprotokoll.
• Producera powerpoint-presentationer och skriva briefer.
• Ansvara för vårt profilproduktsortiment och mässkit.
• Driva mindre projekt.
Din profil / Your profile
Som person är du van att arbeta självständigt, tar gärna egna initiativ och kan hantera flera projekt samtidigt. Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad med en god känsla för detaljer. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och är van att arbeta i officepaketet (word, excel och ppt). För att du ska trivas hos Lernia bör du vara prestigelös, flexibel och klara av att jobba i en föränderlig miljö. Tjänsten innebär ett utåtriktat arbetssätt där det ingår att ha regelbunden kontakt med såväl kunder och samarbetspartners som inom den egna verksamheten, varför stor vikt läggs vid social förmåga. Då arbetsflödet kan variera är det viktigt att du har förmågan att i bitvis högt tempo kunna hantera flera parallella projekt samtidigt.
Som person är du ödmjuk, lösningsorienterad, prestigelös och trivs med att arbeta nära dina kollegor i projektform. Du är van att arbeta i ett högt tempo och har en positiv inställning.
Övrigt / Other
Tjänsten är på heltid och en inhyrning i sex månader via Inhouse med planerad start i februari 2011. Placering Sergels torg 12, Stockholm.
Känns detta som en tjänst för dig ansöker du via länken nedan. Vid frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Sarah Rudberg på Inhouse, 08-52 22 33 30.
Publiceringsdatum2012-01-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-09
Ange följande referens när du ansöker: 370
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Rudberg,
sarah.rudberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1139951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.