Marknadsassistent på deltid till Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning AB utsågs nyligen till DI-gasell för fjärde året i rad. Med detta tar vi sikte på att fortsätta vår framgångsrika utveckling och behöver nu utöka med en marknadsassistent med ansvar för våra sociala medier till vårt Stockholmskontor.
Sedan starten år 2006 har vi expanderat varje år och vår ambition är att behålla samma tillväxt även i framtiden. Vi erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Vill du vara med på vår framgångsrika resa?
Publiceringsdatum2018-01-23Dina arbetsuppgifterI rollen som marknadsassistent spenderar du en till två dagar i veckan med att boosta Jureks sociala mediekanaler med relevant innehåll. Du ingår i Jureks marknadsavdelning och kommer vara med i planeringen av vilket innehåll som ska publiceras var, när och hur. Du är ytterst ansvarig för att skriva inläggen samt korrigera stavning. Du kommer ha en kontaktperson på vår webbyrå som du träffar en gång i månaden för att planera kommande månads insatser i våra sociala medier.
Vem är du?
Vi söker dig som är student med inriktning Kommunikation, PR, Media eller Marknad och som har minst ett år kvar på dina studier och som vill påbörja din karriär inom marknadsföring. Har du tidigare erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter så är det meriterande men inget krav. Du har goda kunskaper i MS Office-paketet samt att du är flyttande i både svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Erfarenhet från Facebook for Business och Linkedin Company Page ses som extremt meriterande.
Vidare tycker du om att formulera dig och skriva texter riktade till olika målgrupper. Du är en positiv, ambitiös och driven person som är utvecklingsfokuserad och målinriktad. Du har en förmåga att ta egna initiativ, har god problemlösningsförmåga samt ett kreativt arbetssätt. Vidare är du en prestigelös person som är beredd att hjälpa till där det behövs. Då arbetstiderna kommer variera är det viktigt att du är flexibel och har en god förmåga att strukturera ditt arbete och planera din tid.
Du ska kunna arbeta cirka en till två dagar i veckan. Sist men inte minst så ser vi att du har en positiv inställning och är en god kollega som gillar att jobba i team!
Du erbjuds:
Detta är en deltidstjänst på cirka en till två dagar per vecka (självklart flexibla tider då du är student). Vi erbjuder möjligheten att få erfarenhet av marknadsföring inom rekrytering och bemanningsbranschen. Vi präglas av en företagskultur med högt i tak, hög ambitionsnivå och en lekfull arbetsmiljö mitt i city. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor. Tjänsten är placerad i nyrenoverade och trevliga lokaler på Biblioteksgatan i centrala Stockholm. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Niklas Westberg på
niklas.westberg@jurek.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Deltid.
ErsättningTimlön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Westberg
niklas.westberg@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3918513
Observera att sista ansökningsdag har passerat.