Marketing Automation Specialist / Projektledare / CRM / till Tel

Bravura / Organisationsutvecklarjobb / Solna
2019-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marketing Automation Specialist / Projektledare / CRM / till Tel" (publicerad 2019-02-26) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-01-17

Företaget
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Bolagets 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Telia har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Marketing Automation-specialist inom CRM är din huvudsakliga arbetsuppgift att utforma och följa upp dialogen med Telias kunder. Tillsammans med ytterligare 14 kollegor tillhör du en avdelning som ansvarar tvärfunktionellt för samtliga segment på marknaden med kommunikation och bearbetning.

Du arbetar och blir superuser i Portrait Dialogue, företagets system för automatiserad kundkommunikation. En del av rollen innebär att bygga och konfigurera dialoger i systemet för att exempelvis skapa och skicka sms eller e-post om en säsongskampanj till rätt kunder vid rätt tidpunkt baserat på olika triggers i vår data. En annan del innebär att sitta ner med olika intressenter och samarbetspartners inom företaget och själva driva enklare projekt. Utifrån planering tillsammans med avdelningens aktivitets- och projektledare strukturerar, testar, utför och följer ni upp all kundkommunikation till kunderna inom ert segment, medan målgruppskriterier tas fram i samarbete med dataanalytiker och i vissa fall på egen hand. Du får chansen att bli expert på hela flödet och är involverad i samtliga steg i att påverka kundbeteenden och försäljning i digitala kanaler.

Beroende på din erfarenhet av att delta och leda projekt kan rollen komma att innebära att du agerar projektledare i dessa projekt.

Detta är en konsultroll som löper tillsvidare.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av att arbeta i en affärsnära roll
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet med CRM och marketing automation
• Erfarenhet av att arbeta med Portrait Dialogue och Adobe, alternativt likvärdigt system
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska

Meriterande:
• Akademisk utbildning
• Erfarenhet av att arbeta som projektledare

Vi söker dig som har ett starkt affärsdriv och vill vara med och skapa ''the new generation telco'' samt bidra till att Telia har Sveriges nöjdaste kunder. Genom din kommunikativa förmåga är du skicklig på att samarbeta. Du har ett sinne för analys och öga för detaljer. För att trivas i rollen motiveras du av en arbetsmiljö där du får ta mycket egna initiativ samt där du får utlopp för din affärsmässighet samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt. Som person är du noggrann och ställer höga krav på kvalité på det arbete som du utför.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kim Häggström kim.haggstrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0184

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4562270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: