Mandarin-talande administratör till välkänd fordonsutvecklare

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du arbeta med administrativa uppgifter i en varierande roll? Är du tillgänglig för start omgående hos en välkänd kund inom fordonsutveckling i Göteborg? Då kan du vara den vi söker!

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du att ha ett varierat och händelserikt arbete. Du kommer att arbeta på ett internationellt företag som växer snabbt. Som administratör så kommer arbetsuppgifterna vara av varierat slag inom administration. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter i din nya roll är administration kring nyanställningar. Det innebär att du gör allt från att beställa dator och inloggningsuppgifter från IT-avdelningen, till att ordna ID-kort och arbetsplats för din nyanställda kollega. Vidare kan du även komma att hantera inköpsförfrågningar och se över vilka utlägg som görs på avdelningen. Vid evenemang kan du även komma att vara delaktig i logistiska frågor.

Vidare innebär din administrativa roll vardagliga kontorssysslor, vilket kan innebära allt från att organisera vem som ordnar fredagsfika till att uppdatera dokument av olika slag. Du är med andra ord spindeln i nätet.


Om företaget
Vår kund är ett utvecklingsbolag med forsknings- och utvecklingscenter i Göteborg. I centret utvecklas en ny modulär arkitektur och en uppsättning komponenter för framtida bilar i C-D-segmentet. Mer information om vår kund ges vid intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav:
• Engelska och kinesiska
• Goda kunskaper i Excel och PowerPoint

Meriterande:
• Sharepoint
• Svenska
• Erfarenhet av serviceyrke

För att vara aktuell för rollen krävs det att du kan tala obehindrad kinesiska (mandarin) då kontakt sker med kinesiska kunder och kollegor. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Excel och PowerPoint. Det är nödvändigt att du kan och känner dig bekväm med att prata engelska eftersom du kommer att ha kollegor från olika delar av världen.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har en känsla för service samt är lösningsorienterad. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö och det är därför viktigt att du kan prioritera och hantera förändringar. Vidare ser vi det som nödvändigt att du är social och kommunikativ eftersom du kommer att vara spindeln i nätet.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Enligt gällande kollektivavtal
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktperson(er)
Jesper Eriksson
076 - 036 12 32
jesper.e@framtiden.com

Observera den korta ansökningstiden. Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-08
Ange följande referens när du ansöker: 19119
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jesper Eriksson jesper.e@framtiden.com 0760-36 12 32

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4625369

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: