Managementassistent / Executive assistant / Administrativ assist

Bravura Sverige AB / Assistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-03-07

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Oenoforos.

Om företaget
Oenoforos är en av Sveriges ledande vindistributörer som importerar, producerar, marknadsför och distribuerar förstklassiga viner från de viktigaste vinländerna i världen. I portföljen finns ett brett urval av viner från Europa och nya världen med länder som Sydafrika och Australien. Med mottot "väl valda viner" & prisvärdhet som ledstjärna erbjuds kvalitetsvin från hela världen.

På Stockholmskontoret arbetar ca 30 personer. I Oenoforosgruppen ingår ett antal importbolag som representerar vinagenturer från välrenommerade producenter från hela världen, samt Nordic Sea Winery, en av världens mest moderna vinanläggningar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Managementassistent arbetar du nära ledningen för att förstå prioriteringsbehov och få insikt i vilka delar dom behöver stöttning. Du tar proaktivt ansvar för att samordna och lösa administrativa uppgifter så som exempelvis, att stötta upp i mejlhantering, hantera producentkontakt, göra mötesbokningar och föra mötesanteckningar, hantera dokumentation och sammanställa analyser samt organisera och förbereda rapporter och presentationer. Du kommer även ansvara över att följa upp på dem olika projekten internt i organisationen, pusha för deadlines och säkerställa att de ligger i fas i förhållande till tidsplan.

Därtill arbetar du även med att prioritera aktiviteter, samt identifiering av schemaläggningskonflikter och att lösa dessa. Du är en administrativ supportfunktion och bidrar till organisatorisk funktion inom olika projekt. Utöver din roll som stödfunktion kommer du även få driva egna mindre projekt.

Det är en bred roll med många kontaktytor, och kommunikation mot såväl interna som externa kontakter. Du arbetar i nära samarbete med alla på Stockholmskontoret samt mot Oenoforos egna vinanläggning Nordic Sea Winery. Du arbetar även mot företagets produktionscenter och leverantörer för att samordna arbetet vad gäller produktutveckling.

Du kommer att välkomnas till en familjär organisation, och ges en gedigen introduktion för att få insikt i rollens alla delar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter, erfarenhet från FMCG är meriterande
• Goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska

För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och att du motiveras av ordning och reda. Vi tror vidare att du är en person som trivs med administrativa arbetsuppgifter då du har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Vidare är du alltid är noggrann och metodisk i ditt arbete. Då arbetet innefattar dialog med olika parter så har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen. Vidare är du van vid att arbeta proaktivt och besitter en god problemlösningsförmåga samt motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid.
Plats: Stockholm, Östermalm.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, administration, administrativt arbete, assistent, assistant, administrativ assistent, chefsassistent, executive assistant, konsultföretag, VD-assistent, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6409859

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: