Målmedvetna och engagerade Collectors till vårt Contact Center
Intrum Justitia Sverige AB Operations Support / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB Operations Support i Göteborg Intrum Justitia är det marknadsledande kredithanteringsföretaget i Europa och vi erbjuder kredithanteringstjänster som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3 300 anställda i 20 länder och samarbete med agentföretag i ytterligare 180 länder. Koncernens omsättning uppgick 2011 till 3,9 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq OMX Stockholm sedan 2002.
Mer information finns på
www.intrum.se.Brinner du för kundservice? Har du till och med erfarenhet av det? Tycker du om att jobba i ett väletablerat företags pulserande hjärta där vi genom engagemang, resultatorientering och kunskap gör skillnad för såväl privatpersoner som företag? Då kan du fortsätta läsa!
I vårt Contact Center blir du väl omhändertagen och förberedd genom en gedigen grundutbildning inom området. Du kommer sedan arbeta i en ombudsroll där du på ett professionellt sätt hanterar inkommande telefonsamtal och e-postmeddelanden från våra uppdragsgivares kunder.
Vi lägger stor vikt vid ditt engagemang och din förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Varje frågeställning skall hanteras enligt gällande policy och med en hög serviceanda. För oss är det viktigt att förstå människan och göra skillnad - varje dag!
Våra kunder finns inom många olika branscher och efter avslutad grundutbildning byggs din kompetens på branschvis. Det är viktigt att varje samtal är av hög kvalité, samtidigt som det också måste hanteras på ett effektivt sätt. I vårt team utgör varje person en nyckelspelare då intressenterna i hanteringen är många.
Antar du utmaningen? Se till att placera dig i startlinjen genom att skicka in din ansökan till oss!
Vi söker dig som har:
• Gymnasieutbildning
• 4-5 års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från serviceyrken
• God datavana, särskilt gällande Officepaketet
• Ekonomiskt intresse
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
Det är meriterande om du talar ytterligare språk utöver svenska och engelska.
Publiceringsdatum2012-12-12Dina personliga egenskaperDu som söker är serviceinriktad och lösningsorienterad samt tycker om att arbeta med tydliga mål och uppföljning. Du är noggrann, ansvarsfull och självständig i ditt arbete.
Det är också betydelsefullt att du har förmåga att sätta dig in i andra människors situation och kan skapa stort förtroende hos våra uppdragsgivares kunder. Vidare värdesätter vi att du är flexibel och öppen för förändring.
TillträdeDet är viktigt att du kan tillträda tjänsten på heltid från och med måndagen den 4 februari 2013 då vi startar vår grundutbildning som sedan löper under 4 veckor framåt.
Anställningsvillkor
Vi kan erbjuda såväl heltid som deltidstjänster (80% -100%). Våra vakanser omfattar både vikariat och tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på "Skicka ansökan".
Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Arbetstider och omfattningTillsvidare/Vikariat/Heltid/Deltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Persson (Contact Center Manager) 031-750 68 10
Beatrice Örtberg (Contact Center Manager) 031-61 69 99
Pierre Bengtsson (Facklig representant) 031-61 69 34
FöretagIntrum Justitia Sverige AB Operations Support
AdressIntrum Justitia Sverige AB Operations Support
Box 41
40120 Göteborg
Jobbnummer 1415857
Observera att sista ansökningsdag har passerat.