Löneadministratör sökes till Tommy Nordbergh Åkeri AB i Hjärnarp

Tommy Nordbergh Åkeri AB / Administratörsjobb / Ängelholm
2023-03-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör sökes till Tommy Nordbergh Åkeri AB i Hjärnarp" (publicerad 2024-09-05) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tommy Nordbergh Åkeri AB i Ängelholm, Ljungby, Hjo, Mjölby, Mariestad eller i hela Sverige

I rollen som Löneadministratör kommer du att arbeta, tillsammans med kollegor på din avdelning med att supportera hela lönefunktionen. Du kommer bland annat att ansvara över registreringar i olika system, skapa och hantera rapporter, hantering av reseräkningar, löneberäkningar och liknande löneadministrativa arbetsuppgifter.

Om dig

Vi söker efter en glad och serviceinriktad person till vårt team. Du måste kunna hantera stress och ändå vara trevlig och leverera på hög nivå. Du måste vara lojal och noggrann i ditt arbete för att minimera misstagen. Du måste hantera det svenska språket i skrift och tal. Kan du engelska och något annat språk så är det meriterande och även om du arbetat på en liknande arbetsplats och har erfarenhet ifrån Transportbranschen.
Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning mot löneadministration och några års erfarenhet inom löne- och personaladministration inom transport- och logistikbranschen. Alternativ har arbetslivserfarenhet och/eller utbildning som bedöms likvärdig. Du bör även vara självgående i hantering av TransPA/AGDA, Office paket och Teams. Vidare ser vi även att du har erfarenhet från transportavtalet.
Som person är du prestigelös, självständig och noggrann. Du är även serviceinriktad och besitter en pedagogisk förmåga i interaktion med kollegor, både arbetare och tjänstemän. Vi ser även att du är positiv, har god analytisk förmåga samt lätt för att organisera och planera ditt arbete.
Viktigt för tjänsten är:
• Utbildning inom löneadministration, alternativ en utbildning eller arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdiga
• minst 2 års erfarenhet inom löne- och personaladministration
• Mycket goda kunskaper inom Officepaketet, teams, TransPA och Agda
• Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i tal såväl i skrift.
• Meriterande om du erfarenhet av personalansvar
• Mycket meriterande om du kan andra språk såsom serbokroatiska, polska mm
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetet bedrivs på vårt huvudkontor i Hjärnarp, främst kontorstid (8.00-17.00 eller 7:00-16:00 mån-fre).
Vi erbjuder Dig:
• Ett ansvarsfullt men fritt arbete med kompetenta kollegor
• Arbete i ett tryggt företag i tillväxt
• Tillsvidare med 6 månaders provanställning.

Sök tjänsten omgående via vår hemsida eller till personal@tnordbergh.se vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Uppge "Löneadministratör" som ämnesraden i din ansökan.

Frågor gällande tjänsten, kontakta Gunilla Borg Johnsson Ekonomiansvarig på gunilla@tnordbergh.se alternativt 0431-44 90 47
Frågor gällande rekryteringen kontakta Gunnar Sekrathok HR ansvarig på gunnar.sekrathok@tnordbergh.se alternativt 0431-48 82 23

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
E-post: personal@tnordbergh.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tommy Nordbergh Åkeri AB (org.nr 556250-4695), https://www.tnordbergh.se
Brovägen 6 (visa karta)
266 75  HJÄRNARP

Jobbnummer
7546292

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tommy Nordbergh Åkeri AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tommy Nordbergh Åkeri AB: