Löneadministratör sökes för uppdrag till kund

Accountor Sverige / Ekonomiassistentjobb / Västervik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Västervik, Vimmerby, Valdemarsvik, Oskarshamn, Hultsfred eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Västervik, Norrköping, Södertälje, Botkyrka, Eskilstuna eller i hela Sverige

Är du en erfaren Löneadministratör som vill vara med på en spännande utvecklingsresa gällande system- och implementationsförändringar? Till en av våra kunder i Västervik, söker vi en Löneadministratör för uppdrag som start i början av januari 2018.


Publiceringsdatum
2017-12-07

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Löneadministratör kommer du självständig ansvara för hantering av hela löneprocessen, pensioner, reseräkningar, förmåner och försäkringar av 200 tjänstemannalöner

I rollen ingår också att vara en HR-partner och arbeta med rådgivning mot företagets olika avdelningar.


Profil
Du har erfarenhet av att självständig arbeta med hela löneprocessen. Meriterande är erfarenhet från internationell koncern och lönesystemet Agda. Du är van vid att arbeta med olika avtal och sätter dig snabbt in i nya system. Du är trygg i din arbetsroll och har ett självständigt och strukturerat arbetssätt. Som person är du noggrann, serviceinriktad och kontaktsökande. Vidare är du social och har du en god förmåga att kommunicera med såväl kollegor som chefer.

Så ansöker du
Låter det som ett uppdrag för dig? Registrera ditt CV så snart som möjligt! Urval samt intervjuer sker löpande, varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på kristin.annerstedt@accountor.se<mailto:kristin.annerstedt@accountor.se> alt 010 475 04 05.

Om företaget
Vi är Accountor; det största outsourcingbolaget för löne- och ekonomiadministrativa tjänster i norra Europa med spetskompetens inom Redovisning och Lönehantering. Vi har över 100 kontor i sju länder och är idag totalt fler än 2300 passionerade medarbetare som tillsammans hjälper våra kunder att lyckas. Vår styrka ligger i starkt medarbetarfokus, kvalité och teamarbete. Accountor i Sverige har haft en stark tillväxt de senaste åren och idag är vi 330 medarbetare utspridda på totalt 10 kontor i Sverige. Hos Accountor bidrar du till både kunders och kollegors framgång, utvecklas i din yrkesroll och känner stolthet över att tillhöra ett av 2017 års utsedda Karriärföretag!

Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor, där varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra medarbetare de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss av Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startar med nöjda medarbetare, alltså dig!

Vi erbjuder friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Huvudkontoret ligger centralt i Stockholm, precis intill Vanadisplan, med gångavstånd från både S:t Eriksplan och Odenplan.

Löne admin Västervik

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristin Annerstedt

Företag
Accountor Sverige

Adress
Accountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
3842342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Sverige: