Leveranssamordnare
InfraCom Systech AB / Lagerjobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Nässjö,
Eksjö,
Aneby,
Sävsjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfraCom Systech AB i Nässjö InfraCom SYSTECH är en del av InfraCom Group och har sedan starten 2000 haft en stabil tillväxt. 2018 börsnoterades gruppen och befinner sig i ett expansivt skede. Vi hjälper hundratals företag att dra nytta av IT på bästa sätt i verksamheten. Med smarta moderna tjänster, samverkan och support ligger vårt intresse i att utveckla kundens digitala resa med IT som en viktig del. Vi är ett dynamiskt, växande och nytänkande företag med snabb utvecklingstakt och korta beslutsvägar.
InfraCom har en bred tjänsteportfölj som innehåller alla delar ett företag behöver för sin digitala kommunikation. Vi erbjuder allt från enstaka tjänster till outsourcing av kundens IT-miljö.
Vem söker vi?
Som Leveranssamordnare förväntas du ansvara för kundkontakt, leveransuppföljning, merförsäljning och att säkerställa att våra kunder har den bästa lösningen genom att samarbeta med våra tekniska specialister.
Om rollen.
Du kommunicerar och arbetar dagligen mot företagets kunder, distributörer, tillverkare och mot andra interna avdelningar. Du kommer ansvara för ett antal egna kundkonton. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
Orderregistrering
Inköpsregistrering
Leveransbevakning
Fakturering
Svara kund på inkommande förfrågningar via telefon och mail
Du behöver ha erfarenhet och känsla för att identifiera kundens behov och tillsammans med kunden skapa gemensamma mål och en plan för genomförandet. En förutsättning för att lyckas som Leveranssamordnare är att ingående förstå kundens verksamhet och InfraComs tjänster och dess värde för både beslutsfattare och slutanvändare.
Vi vill att du ska vara en ambassadör för InfraCom och vad vi står för, och säkerställer att befintliga och potentiella InfraCom-kunder är nöjda efter varje interaktion.
Kompetenser
Du behöver ha datorvana, goda sociala färdigheter och lätt för att kommunicera i både tal och skrift. Ett krav är att du har arbetat med kundrelationer, försäljning och tekniska tjänster. Viktigast är att du har en naturlig färdighet för att kommunicera med människor, och är öppen för att lära dig nya arbetsuppgifter. Kunskap i ämnet för vad digitalisering kan medföra för en verksamhets utveckling.
Vad kan vi erbjuda?
Möjlighet att påverka dina arbetsuppgifter och företagets utveckling
Anställning på ett företag som gör bra saker och har en spännande framtid
Karriär i en koncern med stora utvecklingsmöjligheter
Ett utmanande jobb med mycket kundkontakt och varierande uppgifter
Trevliga medarbetare med engagemang och öppenhet
Delar vi värderingar?
Vi på InfraCom ser att du värdesätter egenskaper som är:
Personliga - Genom att respektera människor och allas olika perspektiv och situationer samt visa intresse för kollegor och kunder.
Hjälpsamma - För oss är det viktigt att ta tillvara på varandras styrkor och vi jobbar tillsammans som ett team.
Ansvarstagande - Alla tar stort eget ansvar för sina arbetsuppgifter och gör alltid sitt bästa för att hålla vad man lovar.
Låter detta som en tjänst för dig och vill du veta mer?
Publiceringsdatum2022-10-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-10
AdressInfraCom Systech AB
POSTGATAN 2
57131 NÄSSJÖ
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare InfraCom Systech AB (org.nr 556720-9415)
Postgatan 2 (
visa karta)
571 31 NÄSSJÖ
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
henrik.bjorkman@infracom.se Arbetsplats Infracom Systech AB
Kontakt COO
Henrik Björkman
henrik.bjorkman@infracom.se 0380-558400 Jobbnummer 7064881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.