Leveransansvarig med starkt engagemang och kunden i fokus.
Inera AB, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inera AB, Stockholm i Stockholm,
Karlstad,
Lund eller i
hela Sverige Vill du komma till jobbet och känna att du är en del av något stort? Där du jobbar med intressanta uppdrag, har bra kollegor och möjlighet att påverka din arbetsdag?
Inera är en kunskapsintensiv organisation som alltid är på väg in i framtiden! Vårt uppdrag är att ge regioner och kommuner digitala förutsättningar för att kunna förbättra och effektivisera sina verksamheter. Ineras driver projekt och förvaltning av system och tjänster inom e-hälsa och digital välfärd, bland dem 1177 Vårdguiden, arkitektur- och infrastrukturtjänster, kunskap- och verksamhetsstöd. Det är där du kommer in! Möt livet i en organisation som har ett unikt uppdrag och bli en del av oss! Läs mer om oss på
www.inera.se Tycker du om teknik och brinner för kvalitet och nöjda kunder? Då kan det vara dig vi söker!
Leveranskontoret växer och vi behöver fler engagerade och drivna medarbetare som vill hjälpa till att bygga upp och utveckla verksamheten.
Idag arbetar fyra leveransansvariga med kunders tekniska anslutningar, tillsammans med de övriga på Leveranskontoret. Du kommer att arbeta i en grupp med starkt engagemang och med kunden i fokus. I ditt uppdrag som leveransansvarig stödjer du Ineras kunder under anslutning till våra tjänster samt arbetar kontinuerligt för att öka kundnöjdheten.
Som leveransansvarig fungerar du som Ineras interna koordinator med huvudansvaret för kundens anslutningar.
Du är kontaktperson mot kunden och du leder och samordnar aktiviteter mellan Ineras kunder och Inera. Arbetet sträcker sig över olika funktioner inom Inera. Du agerar också som ambassadör för Inera som organisation och för våra processer.
Du säkerställer att uppkomna frågor och problem hanteras eller eskaleras, och återkopplar kontinuerligt status till kunden. Ditt mål är att varje anslutning går så smidigt och effektivt som möjligt utan avkall på kvalitét. Du deltar också i verksamhetsutveckling och bidrar med din kompetens och erfarenhet i arbetet för att göra Ineras arbetssätt mer kundorienterat.
Organisatoriskt tillhör du sektionen Kundstöd men arbetar i nära samverkan med andra delar av företaget, till exempel tjänsteförvaltningen, kundservice och vår testavdelning.
Kompetens och utbildning
Du har relevant akademisk utbildning, t.ex. systemvetare, ingenjör eller likande.
Du har erfarenhet och övergripande kunskap inom IT. Erfarenhet av e-hälsa, projektledning och/eller processledning är meriterande.
Vi ser gärna att du har
Erfarenhet av agilt arbetssätt. Vidare ser vi också att du behöver ha förståelse för testverksamhet för att kunna hantera rollens utmaningar.
Publiceringsdatum2022-07-01Dina egenskaperDu kan arbeta självständigt men är också samarbetsinriktad, lyhörd, förtroendeskapande och en god kommunikatör.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är strukturerad, drivande och har möjlighet att skapa ett helhetsperspektiv med kunden i fokus leveransinriktad.
Rollen är en heltidstjänst med start så snart som möjligt. Ansökningstiden löper ut den 15 augusti. Vi kan komma att höra av oss efter sommaren.
Har du frågor om tjänsten
Sektionschef Maria Walkenström: 076-7627713
Rekryterare Josephine Modigh: 076-890 49 60
Fackliga frågor Monica Rosén: 072-724 32 81
VI undanber oss all hjälp med rekrytering!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInera AB, Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Inera AB (org.nr 556559-4230)
Arbetsplats Inera AB, Stockholm
Jobbnummer 6794222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.