Leverans- och orderhanterare till Tele2
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du få in foten hos en av Sveriges ledande operatörer?
Publiceringsdatum2012-01-03FöretagetTele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den avdelningen som har ansvar för leverans, ordrar och avtal på företagssidan.
Om jobbet
Du kommer att ingå i den gruppen som sitter i order- och avtalsimplementeringsgruppen. Din roll kommer att vara att ta emot orders avtalsunderlag från säljavdelningen, kontrollera att all information är korrekt och sedan registrera samt rapportera in avtalet. Du kommer att jobba i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att ha stöd och utbildning inom dessa. Teamets uppgifter består främst av:
• Kravställa inkomna avtals kvalitet.
• Kvalitetssäkra implementerade avtal.
• Planera och delta i implementationsprocessen.
• Aktivt arbeta tillsammans med övriga organisationen gällande produktleveransen.
• Utföra kunduppdateringar och kundregistreringar .
• Kontinuerligt deltaga i produkttester.
• Hålla kontinuerlig kontakt med kund under implementationsfas.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket utbildning i början och har möjlighet att klättra utvecklas internt.
KvalifikationerVi söker dig som gillar serviceyrket med kundkontakt i kombination med problemlösning. Du är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flextid. Start är så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=162Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Leverans Tele2
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef, 08-400 25 247,
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1120018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.