Leverans- och kundserviceansvarig
Neatnordic AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Neatnordic AB i Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-01-08Om företagetNeatNordic AB är ett svenskt företag som aktivt arbetar med att implementera modern välfärdsteknik i vård- och omsorgen.
Vår affärsidé är att öka livskvaliteten för äldre och funktionshindrade, skapa en bättre arbetsmiljö för välfärdens medarbetare och samtidigt hjälpa samhället att hantera demografiska utmaningar genom att tillhandahålla modern välfärdsteknik.
Vi arbetar på en ny och mycket snabbat växande marknad där behovet av våra produkter är stort. I princip alla vi kontaktar är positiva och nyfikna på hur vi kan hjälpa dem att utveckla deras verksamhet.
Om tjänstenVi har ett stort antal nya projekt med kommuner och vårdföretag runt om i hela landet. Vi söker nu någon som kan vara med och bygga upp en särskild leverans- och kundserviceavdelning. Som Leverans- och kundserviceansvarig är du operativt ansvarig för NeatNordics produkt- och tjänsteleveranser. Du har ett stort ansvar och driver självständigt projekten mot kunderna du är ansvarig för tillsammans bolagets säljare.
Tjänsten innefattar bland annat följande:
Att kunden får den leverans som överenskommits
Att leveransen sker med hög kvalitet och kundnöjdhet
Hålla utbildning om bolagets produkter, såväl på plats hos kund som via telefon
Bistå säljare med offertunderlag och affärsförslag
Svara på kunders frågor via mail och telefon
Koordinera implementeringar hos kunden
Driva överenskommen samverkansmodell
Rollen är baserad i Stockholm men våra kunder finns i hela Sverige vilket gör att du kommer få resa en del i jobbet. Som leverans- och kundserviceansvarig förväntas du även kunna driva och hantera stora eller små projekt. Du kommer jobba mycket nära bolagets VD som även kommer vara din närmaste chef.
Vem söker vi?
Vi letar efter en serviceinriktad glädjespridare som håller ordning och reda på saker. Du ska ha erfarenhet av att ge kundservice och ska tycka det är kul att tala inför folk.
Vi är ett snabbväxande företag vilket betyder att förändringar kommer sked ofta och fort. Vi ser att du kommer vilja bidra till dessa förändringar och att du vill växa i rollen och ta ett stort ansvar.
Du bör ha:
Minst 3 års erfarenhet inom kundservice
Erfarenhet av att självständigt hålla i kundrelationer
Erfarenhet av att hålla i projekt
Som person är du van att ha flera bollar i luften och att ta beslut när det behövs. Du ser det som naturligt att alltid ta ansvar och ha kunden i fokus.
Du ser en framtid där du kan ha personalansvar
Vidare ser vi att du är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift samt kan använda Excel och Powerpoint.
Vi intervjuar löpande så visa ditt intresse så snart du kan.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-07
AdressNeatnordic AB
The Loft, Bergsgatan 59
11231 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundservice".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Neatnordic AB (org.nr 559201-2446)
The Loft, Bergsgatan 59 (
visa karta)
112 31 STOCKHOLM
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
info@neatnordic.se Arbetsplats NeatNordic AB
Jobbnummer 5030006
Observera att sista ansökningsdag har passerat.