Leverans- och kundserviceansvarig

Neatnordic AB / Kundservicejobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Neatnordic AB i Lidingö, Stockholm eller i hela Sverige

Vi är en snabbväxande Startup inom välfärdsteknik. Under 2020 är prognosen att bolaget kommer växa med över 400% och vi måste få hjälp inom kundservice och leveranser till vår snabbt växande kundbas.

Vi har ett stort antal nya projekt med kommuner och vårdföretag runt om i hela landet. Vi söker nu någon som kan vara med och bygga upp en särskild leverans- och kundserviceavdelning. Som Leverans- och kundserviceansvarig är du operativt ansvarig för NeatNordics produkt- och tjänsteleveranser. Du har ett stort ansvar och driver självständigt projekten mot kunderna du är ansvarig för tillsammans bolagets säljare.

Tjänsten innefattar bland annat följande:

Att kunden får den leverans som överenskommits
Att leveransen sker med hög kvalitet och kundnöjdhet
Hålla utbildning om bolagets produkter, såväl på plats hos kund som via telefon
Bistå säljare med offertunderlag och affärsförslag
Svara på kunders frågor via mail och telefon
Koordinera implementeringar hos kunden
Driva överenskommen samverkansmodell
Rollen är baserad i Stockholm men våra kunder finns i hela Sverige vilket gör att du kommer få resa en del i jobbet. Som leverans- och kundserviceansvarig förväntas du även kunna driva och hantera stora eller små projekt. Du kommer jobba mycket nära bolagets VD som även kommer vara din närmaste chef.

Vem söker vi?

Vi letar efter en serviceinriktad glädjespridare som håller ordning och reda på saker. Du ska ha erfarenhet av att ge kundservice och ska tycka det är kul att tala inför folk.

Vi är ett snabbväxande företag vilket betyder att förändringar kommer sked ofta och fort. Vi ser att du kommer vilja bidra till dessa förändringar och att du vill växa i rollen och ta ett stort ansvar.
Du bör ha:
Minst 3 års erfarenhet inom kundservice
Erfarenhet av att självständigt hålla i kundrelationer
Erfarenhet av att hålla i projekt
Som person är du van att ha flera bollar i luften och att ta beslut när det behövs. Du ser det som naturligt att alltid ta ansvar och ha kunden i fokus.
Du ser en framtid där du kan ha personalansvar

Vidare ser vi att du är flytande i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift samt kan använda Excel och Powerpoint.

Vi intervjuar löpande så visa ditt intresse så snart du kan.

Om Bolaget:
Vi vill revolutionera den nordiska välfärdsstaten
NeatNordic AB är ett svenskt företag som aktivt arbetar med att implementera modern välfärdsteknik i vården och omsorgen.
Vår affärsidé är att öka livskvaliteten för äldre och funktionshindrade, skapa en bättre arbetsmiljö för välfärdens medarbetare och samtidigt hjälpa samhället att hantera demografiska utmaningar genom att tillhandahålla modern välfärdsteknik.

Vi har över 30 kommuner som kunder och intresset för våra produkter är extremt stort. Under 2020 kommer vi skala upp verksamheten i Sverige och även börja gå in i de övriga nordiska länderna.

Publiceringsdatum
2019-11-29

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-28

Företag
Neatnordic AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Neatnordic AB (org.nr 559201-2446)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: info@neatnordic.se

Jobbnummer
4978565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Neatnordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Neatnordic AB: