Ledigt jobb som Receptionist i Solna

Manpower AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Ledigt jobb som Receptionist i Solna

Är du en person i behov av ordning och reda på såväl skrivbordet som i kalendern? Har du en naturlig fallenhet för att bemöta folk på ett trevligt sätt och lösa problem av olika slag? Då kan det vara precis dig vi söker till rollen som receptionist. Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi går igenom urvalet löpande.

I den här rollen kommer du att arbeta med service, besöksmottagning och administration. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att ta emot kunder, leverantörer och anställda när de anländer till företaget, förbereda möteslokaler och konferensrum och besvara inkommande samtal samt koppla vidare. Du kommer att arbeta på ett svenskt och välkänt företag i Solna som är verksamt inom fastighetsbranschen och uppdraget kommer att vara tillsvidare. Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är 08:00-17:00. Startdatumet kommer vara i slutet på september.

Du att utföra traditionella receptionsuppgifter, bland annat

* Ta emot och hantera e-postärenden
* utföra administrativa uppgifter
* registrera besökare
* ta hand om den allmänna trivseln på kontoret
* hjälpa till i konferensen vid behov.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, besöksmottagning och administration. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att hantera och koordinera mötesbokningar, någon form av serviceyrke och hänvisningssystem som t.ex. automatiska telefonväxlar.

Mer specifikt söker vi dig som

• har mycket god känsla för service
• har ett mycket gott sinne för detaljer
• har gymnasieutbildning
• har erfarenhet av administrativt arbete
• har erfarenhet av att arbeta i reception
• har arbetat med växel tidigare.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2020-08-12

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6e2fed12-d827-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Jobbnummer
5318780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: