Ledigt jobb som Operativ inköpare, Göteborg

Experis / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2017-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som Operativ inköpare, Göteborg" (publicerad 2019-03-28) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Har du några års erfarenhet av en roll som inköpsassisten och söker nästa steg i karriären? Vi på Experis Finance söker nya medarbetare för ett spännande uppdrag inom Operativ inköp med inriktning mot flygindustrin. Är du en målinriktad lagspelare som trivs med att ha ordning och struktur runt dig? Vi önskar att komma i kontakt med dig som trivs med att jobba med inköp i den operativa verksamheten och för nästa steg i karriären! Läs vidare om rollen och ta chansen och ansök idag!

Hur ser arbetet ut?

I rollen som operativ inköpare kommer du att jobba i ett trivsamt team och ha goda kollegor runt dig. Rapportering av ditt arbete görs till Strategisk Inköpschef.Din uppgift som operativ inköpare kommer bland annat innebära att planera och registrera ramavtal i ekonomisystemet IFS. Vidare kommer du att arkivera och registrera orderhandlingar i systemet EDH, enligt företagets dokumenthanteringsplan. Strukturerat upprätthåller du listor över avtal som registreras, och publicera tillhörande information i ramavtalsdatabasen. Du kommer ha en genomsyn av ramavtalsdatabasen, avseende larm och bevakning

I tjänsten ingår också att svara på generella frågor och stödja inköpsledningsgruppen med förkomande administration. Du kommer även att du delta vid eventuella interna och externa möten och protokollföra.

Mer information om rollen och vilket företag det gäller ges vid ett personlig kontakt.

UPPDRAGSLÄNGD: Omgående (enligt överenskommelse) - uppdraget sträcker sig fram t.o.m. april 2018 med god chans till förlängning.
ARBETSTIDER: Vardagar, kontorstider
OMFATTNING: 100 %
ORT: Landvetter


Kvalifikationer

För rollen som Operativ inköpare söker vi dig som har ett par års erfarenhet av liknande inköpsroll och ett intresse för operativt inköpsrelaterade uppgifter och en god systemvana, gärna i affärssystemet IFS. Du som söker har en relevant utbildning inom inköp och gärna inom offentlig upphandling.
Som person är du strukturerad och har ett eget driv i kombination med en utpräglad servicekänsla och prestigelöshet. Du gillar att jobba självständigt men uppskattar


Hur är det att vara konsult hos Experis?

Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.


Ansökan

Låter detta intressant? Har du frågor om uppdraget, eller om hur det är att vara konsult hos Experis kan du maila Kandidatspecialist Stina Johansson på

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2017-11-15

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-06
Ange följande referens när du ansöker: 33879
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Johansson Stina.Johansson@se.experis.com

Företag
Experis

Adress
Experis
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5

Jobbnummer
3804113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: