Ledigt jobb som Officekoordinator hos en kund i Stockholm city

Manpower / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett branschledande, framgångsrikt företag mitt i city med fina kontorsmiljöer som Officekoordinator?

Är du en driven, ansvarsfull och självgående person som vill vara den som tar hand om företagets konferens, bokningar och ser till att allt fungerar? Sök jobbet som Officekoordinator hos kund i Stockholm city redan i dag!

Vad gör man som en Officekoordinator?

Som en Officekoordinator är du den som på ett vänligt och professionellt sätt välkomnar besökare och såväl anställa in på företaget. Du har ytterst ansvar över konferensen, rumsbokningar, post och bud, bokning av catering och växeln. Du arbetar vardagar mellan 08.30 och 14.00, kan utökas till heltid.

Du kommer till exempel att:

* ansvara för olika administrativa uppgifter
* se till att bokningen av olika rum sker på ett korrekt sätt
* ansvara för hanteringen av inkommande och utgående post
* boka konferensrum
* ansvara för pentryn

Vem är det vi söker?

Vi tror att du är en prestigelös, social och vänlig person som trivs med att arbeta med människor och service. Du är driven, ansvarsfull och brinner för ett professionellt bemötande. Det är ett plus om du har viss branscherfarenhet, men det är inget krav. Vi lägger störst vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi söker dig som:

* har känsla för service
* kan grunderna i Office-paketet
* har fullständiga gymnasiebetyg
* har arbetat i ett serviceyrke tidigare
* har goda kunskaper i svenska, engelska och är duktig på att kommunicera i såväl tal som skrift

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Det här är ett konsultuppdrag med start omgående som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund i Stockholm city.

Sök tjänsten i dag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Christoffer Andersson, christoffer.andersson@manpower.se.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Permanent

Publiceringsdatum
2019-05-21

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-09
Ange följande referens när du ansöker: 867df2be-3c68-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christoffer Andersson Christoffer.Andersson@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
11828
11828 0180

Kontorsadress
Södermalms Allén 36

Jobbnummer
4800891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: