Ledigt jobb i Telias kundtjänst i Göteborg!

Manpower AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2018-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb i Telias kundtjänst i Göteborg!" (publicerad 2019-05-31) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Brinner du för att hjälpa människor och känner du att du kan erbjuda kundservice i världsklass? Då är du som klippt och skuren för detta jobb! Just nu söker vi flera medarbetare för ett uppdrag i Telias support på Teleperformance i Göteborg. Läs mer om vad vi kan erbjuda dig i annonsen nedan och varmt välkommen med en ansökan!

Vad gör man i Telias support?

Du kommer att tillsammans med dina kollegor vara ansiktet och rösten utåt och supportera Telias privatkunder! Telia fokuserar mycket på tillgänglighet för sina kunder vilket innebär att effektivt och på ett kvalitativt sätt kunna svara på kundernas ärenden rörande bland annat:

• TV-abonnemang/ bredbandslösningar samt telefoni

• Supporten kan innefatta allt från felsökning av router, tv-boxar, filmpaket och telefonisystem.

• Utbokning av tekniker vid behov

När du börjar hos oss får du givetvis fullbetald utbildning så att du känner dig helt bekväm i rollen och kan leverera förstklassig service. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och med duktiga teamledare på plats som finns till hjälp att svara på frågor och stötta dig i ditt arbete.

Vem passar i denna tjänst?

Som supportmedarbetare åt Telia arbetar du över telefon och internet med att lösa frågor och funderingar som deras privatkunder har. Vi tror att du som vill vara en del av vårt team är en person som trivs med att hjälpa andra, har god förmåga att ta ansvar och gärna ser lösningar istället för problem. Du trivs i en snabb, ung organisation och du gillar att samarbeta i team.

I övrigt ser vi att du som söker är över 18 år, talar och skriver på flytande svenska. Det är också meriterande om du har goda datorkunskaper då du kommer att arbeta i olika kundsystem som vi lär upp dig i.


Vi ger dig rätt förutsättningar att lyckas i din karriär!

Av oss på Manpower får du möjligheten att utvecklas inom kundservice och får meriterande erfarenhet för framtiden! Självklart får du lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus bonus. Allt enligt kollektivavtal med Unionen.

Teleperformance är världsledande inom kundservicebranschen. De arbetar med en rad välkända varumärken och företag vilket betyder att du har riktigt goda möjligheter att utvecklas. Du kan dels utvecklas inom ditt uppdrag genom att successivt ansöka om att växla roll i takt med att du blir mer erfaren, men du kan också prova andra uppdrag om du blir sugen på nya utmaningar!

Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor - perfekta erfarenheter att ha med sig i ryggsäcken!


Hur söker jag jobbet?

Det är enkelt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!


Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på josef.bergquist@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-09-14

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-12
Ange följande referens när du ansöker: 5d451601-0a45-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natali Racho natali.racho@manpower.se +46722109661

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5A

Jobbnummer
4348085

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: