Ledare Kundtjänst Företag
TeliaSonera Broadband Services Sweden / Försäljningsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Norrköping,
Stockholm,
Jönköping,
Karlstad,
Kalmar eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Det viktigaste vi har är våra kunder och hur vi tar hand om dem - nu söker vi en ledare till Kundtjänst Företag i Norrköping
Varje dag hjälper vi många företagskunder i vår Kundtjänst. Vår uppgift är att lösa kundens ärende och hjälpa kunden till att hitta rätt kommunikationslösningar. Vi är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna - men vi nöjer oss inte med det. Vår har höga mål för vår service - den skall bli världsklass. För att möta dessa utmaningar tillsätter vi ett nytt team i Norrköping och söker nu en ledare till detta nya team i Norrköping.
Dina Arbetsuppgifter
Som ledare i Kundtjänst är din uppgift att skapa ett team som når uppsatta mål - att erbjuda kunder rätt produkter och service i världsklass (via telefon, mail, chat, sociala medier) till våra Företagskunder. Det gör du genom att säkra kompetensen, coacha, utveckla och entusiasmera dina medarbetare. Du skapar utveckling genom att löpande medlyssna, följa upp, återkoppla och tillsammans med medarbetaren skapa utveckling som leder till målgång.
Ditt team ska leverera en kundupplevelse i världsklass i varje kundmöte.
• *** Vad vi erbjuder ****
Vi erbjuder ett jobb med tjänster och produkter i världsklass, i marknadens mest framgångsrika företag. Vi finns på 4 orter i Sverige och levererar allt inom telekommunikation. Möjligheten att gå vidare till nya utmaningar är stor.
Du kommer att arbeta i ett ledningsteam som präglas av framåtanda, högt tempo, engagemang och starkt fokus på försäljning, service och förbättringsarbete.
Vi jobbar kontinuerligt med individuell uppföljning av hur nöjda dina kunder är, din försäljning och effektivitet, vilket innebär att du ständigt kan utvecklas och får feedback på ditt jobb. Anställningen börjar med utbildning och därefter kommer du att certifieras inom olika kompetensområden.
• *** Dina kvalifikationer ****
• Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
• Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
• Gärna tidigare erfarenhet av att leda liknande verksamhet
• Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• Du är van att arbeta i olika datasystem och har ett brinnande intresse för data och teknik.
• *** Vem är du? ****
• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du trivs i ett högt tempo och har en stark team känsla
• *** Arbetstider ****
• ** Som ledare arbetar du på samma tider som dina medarbetare ***
• *** Intresserad? ****
Om Du har en stark känsla för service, säljdriv och intresse av tjänster i teknikens framkant och vilja att utveckla team och medarbetare så är du välkommen med din ansökan.
• *** Har du frågor är du välkommen att kontakta ****
Anders Sigurdsson tel. 070 6690944
• *** Arbetsplats/placeringsort ****
Norrköping
Publiceringsdatum2013-01-22Arbetstider och omfattning40 timmars vecka
Ersättningindividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Sigurdsson +46 70 669 09 44
FöretagTeliaSonera Broadband Services Sweden
AdressTeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 1445434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.