Lazy Posters AB söker personal för packning, kundtjänst, mm.
Lazy Posters AB / Lagerjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lazy Posters AB i Eskilstuna Jobb med stor utvecklingspotential
Nu söker vi på Lazy Posters AB en ny medarbetare. Till en början, ca 2-3 timmar per dag där arbetet består av att packa och skicka order till slutkund från våra olika försäljningskanaler. Vi vill också på sikt att denna person tar större ansvar för kundtjänst, inköp, marknadsföring, mm. Då övergår tjänsten i en tillsvidareanställning på fast procent beroende på arbetsuppgifter.
Du har alltså alla chanser i världen att själv driva din utveckling framåt i bolaget.
Du kommer få en introduktionsutbildning av nuvarande personal och ha nära kontakt med VD/ägare, men det är viktigt att du är ansvarstagande, då du kommer att vara ensam på plats.
Vi söker dig som är driven och vill vara med att ta Lazy Posters AB till nästa nivå!
Ser gärna att du:
Har bra koll på film, tv, musik och merchandise.
Mycket bra svenska i tal och skrift i och med kundtjänsthantering.
Har koll på annonsering, hantering, mm. på facebook, instagram, google.
Mycket god IT-kunskap i och med att du kommer hantera många system, printers, mm.
Noggrann och kreativ, då du kommer packa en del ömtåligt gods.
Meriterande om du arbetat i orderhanteringssystemet Sello.
Skicka personligt brev där du beskriver dig själv och varför du skulle passa för tjänsten samt CV till:
thomas@lazyposters.seTjänsten kan komma att tillsättas under pågående rekrytering.
Vi vill inte bli kontaktade av säljare eller rekryteringsbolag.
Publiceringsdatum2021-08-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-13
AdressLazy Posters AB
Stenmansgatan 8
63221 ESKILSTUNA
Arbetsgivare Lazy Posters AB (org.nr 556777-2503)
Stenmansgatan 8 (
visa karta)
632 21 ESKILSTUNA
Ansökan E-post:
thomas@lazyposters.se Jobbnummer 5885134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.