Kvalificerad Redovisningskonsult
Sifferverket I Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sifferverket I Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Vaxholm,
Täby eller i
hela Sverige SIFFERVERKET AB
Vi rekryterar nyckelpersoner inom ekonomi
Vi söker en kvalificerad redovisningskonsult till en redovisningsbyrå i centrala Stockholm.
Vi söker dig som arbetar eller har arbetat på redovisningsbyrå och har god erfarenhet av ägarledda bolag. Du ska vara flexibel och ha god hand med människor. Dina arbetsuppgifter består av fullt klientansvar med god kontroll på företagens redovisning och ekonomiska situation, vilket innebär mycket kontakt med ägare och företagsledare. Du kommer ha tillgång till ekonomiassistenter för det löpande arbetet.
Publiceringsdatum2010-01-29Dina arbetsuppgifterMånadsavstämningar
Rapportering
Årsbokslut
Skattekalkyler
Deklarationer
Årsredovisningar
Bolagsbildningar.
I vissa fall utförs uppdragen hos kunden.
Byrån erbjuder:
Fortlöpande utbildningar
Årliga konferenser och personalaktiviteter
Möjlighet att påverka din arbetssituation
En positiv arbetsmiljö!
Sök jobbet via vår hemsida enligt instruktionerna under "Redovisningskonsult".
www.sifferverket.seAnge din emailadress vid anmälan så får du ett lösenord sänt till dig som du använder för att logga in. Fyll i dina senaste anställningar, utbildning, adress och bifoga ditt CV.
Välj "Redovisningskonsult".
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Fast
Så ansöker duInterjuver sker löpande
KontaktIda Wate, Rekryteringskonsult, 08-5250 51 06 (Direktnummer),
ida.wate@sifferverket.seFöretagSIFFERVERKET I SVERIGE AB
AdressSIFFERVERKET I SVERIGE AB
KUNGSGATAN 29 4 TR
11156 STOCKHOLM
KontorsadressKUNGSGATAN 29 4 TR
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52505100
E-postadress:
lena.detter@sifferverket.se Jobbnummer 576233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.