Kuponginlösen söker medarbetare till Back Office

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2011-10-13

Om företaget
Kuponginlösen grundades 1969 och är idag marknadsledande inom clearingtjänster för den svenska handeln. De erbjuder säkra lösningar inom värde- och informationshantering i form av clearing av t.ex. rabatter, värdecheckar, presentkort och olika typer av avier. Man arbetar också med hantering av manuell och maskinell datafångst, bearbetning och analys av information från olika typer av dokument. Bolagets kunder finns främst inom dagligvaruhandel och internt är de ca 50 anställda. Läs gärna mer om bolaget på www.kuponginlosen.se.
Om jobbet
Kuponginlösen genomför nu ett projekt där de ser över alla sina kunders avtal. Du kommer att arbeta i en Back Office funktion med att hantera och administrera avtalen. Det inkluderar bland annat att ringa in kompletteringar från bolagets kunder, scanna avtal, och administrera masterfiler i Excel. Ditt främsta verktyg är telefonen.
Möjligheter
Kuponginlösen är ett bolag med trevliga medarbetare i blandade åldrar. Kontoret är beläget i fina lokaler i Liljeholmen. För rätt person finns möjligheter till förlängning samt att röra sig vidare till företagets andra avdelningar.

Kvalifikationer
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från service och administration samt har god telefonvana. Ett krav är goda kunskaper i Officepaketet, då främst Excel och utforskaren. Eftersom det kan öppnas upp möjligheter på andra avdelningar är det meriterande om du t.ex. har en ekonomisk bakgrund eller har kunskaper kring administration av hemsidor.
Personliga krav
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en kommunikativ och driven person, samt samarbetsvillig och ödmjuk. För att trivas på Kuponginlösen är det även viktigt att du är flexibel och positiv.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider och sträcker sig mellan 3-6 månader med start i november. Chans till förlängning finns. Du kommer att vara anställd hos Hero AB och arbeta på uppdrag för Kuponginlösen.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan via länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=152
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alt. viktoria.berg@hero.se .
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-06
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
1053604

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: