Kundtjänstmedarbetare till Telefonbank i Göteborg
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi söker nu flertalet kundtjänstmedarbetare för bank i Göteborg med start i och april maj. Med en hög servicegrad i en lika livlig som professionell miljö får du stort ansvar i att värna bankens kunder. I arbetet får du god inblick i bankens arbete och blir del av en grupp som är både stolta och glada i arbetet.
Publiceringsdatum2022-04-01Om tjänstenArbetet på telefonbanken innebär att ta emot inkommande telefonsamtal från privatkunder gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon och vara bankens röst utåt. Hos den aktuella banken arbetar du i ett vinnande team och har alltid kundens bästa som din högsta prioritering. Banken strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och i din roll som kundtjänstmedarbetare förväntas ett stort fokus på affärsmässig och professionell service. Du erbjuds en stor variation i ett roligt och utmanande arbete där utveckling och förändring står i fokus.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen arbeta med att:
• Hjälpa kunder att lösa olika bankärenden över telefon
• Guidning och utbildning för våra kunder i digitala miljöer och verktyg
• Vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom banken
• Ha ett stort fokus på att erbjuda en hög servicenivå och hjälpa kunden i livets olika händelser
Rollen som kundtjänstmedarbetare är en direktrekrytering till den aktuella banken med start i två omgångar, 25 april och 16 maj 2022. Du kommer att vara placerad på bankens kontor i Göteborg. Arbetstiden är på dagtid men kvällsarbete förekommer. Tjänstens omfattning kan anpassas till dina möjligheter. Verksamheten är öppen 24/7 men de aktuella tjänsterna gäller dag- och/eller kvällstid alla dagar. Banken erbjuder dig som medarbetare en provanställning som förväntas övergå till en tillsvidareanställning. Du som anställd erbjuds goda förmånserbjudanden och blir en del av ett framåtlutat team i en viktig och synlig funktion. Med ett högt engagemang kommer du tillsammans med dina kollegor bidra till telefonbankens fortsatta framgång.
Se nedanstående länk för mer inspiration om hur det är att arbeta på telefonbanken:
https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om dig
Vi söker dig som är driven och som trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad, brinner för service och har en god kommunikativ förmåga. Du är även engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Det är meriterande om du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen. Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst och service är meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med telefon som ditt arbetsredskap.
Viktigt för tjänsten är:
• Ett genuint intresse för bank och finans
• Flytande språkkunskaper i svenska och engelska
• Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap
• Gymnasiekompetens
• Tidigare erfarenhet av arbete inom bank eller kundtjänst är meriterande
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om banken
I vår verksamhet är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att driva tillväxt och innovation, leverera service i världsklass till våra kunder samt skapa värde för samhället i stort. En inkluderande organisation för oss innebär en kultur där vi är nyfikna på olika perspektiv och tankar, där alla kan bidra till sin fulla potential och känner sig uppskattade och respekterade. Mångfald på banken betyder uppskattning och respekt för varandras skillnader och bakgrund. Alla är välkomna hos oss, oavsett ålder, kön, etnicitet, tro, sexuell läggning eller funktionshinder.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
William Agervi via Adecco 's växel 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Telefonbank, Bank, Ekonomi, Finans, Kundservice, Student, Adecco, Jobb
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37615".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
William Agervi
Jobbnummer 6498592
Observera att sista ansökningsdag har passerat.