Kundtjänstmedarbetare till Tele2

Bravura / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-03-11

Företaget
Tele2 är en av de ledande aktörerna i telekombranschen, en global aktör som finns i flera länder. Företaget erbjuder produkter och tjänster inom fast och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster - alltid med kundens bästa i fokus. Just nu söker vi fler kundtjänstmedarbetare för långsiktig anställning. Kundtjänsten är placerad i Kista med goda kommunikationsmöjligeter.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är din uppgift att leverera service i världsklass. Du arbetar dagtid med att hjälpa prioriterande och viktiga företagskunder. Dina arbetsuppgifter är att hantera fakturafrågor, felanmälningar, produktfrågor, frågor om tilläggstjänster och leveransfrågor via mejl och inkommande samtal. Kundtjänsten är öppen måndag till fredag mellan 07:45-17:15 vilket också är den tiden som du som arbetar heltid kan vara schemalagd.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasiekompetens
Erfarenhet: Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänst, kundsupport eller liknande.
Meriterande: Har du tidigare erfarenhet av telekombranschen, teleoperatör och/eller liknande tjänst är det meriterande.
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Vi söker dig som brinner för att ge service i världsklass. Du har ett intresse för telekombranschen och vill lära dig mer om företagets teknik och produkter. För att ge kunderna bästa service tror vi att du tycker om kundkontakt och att du är professionell, ambitiös och engagerad. Rollen innebär att du arbetar i många olika parallella system och med olika typer av frågor och därför söker vi dig som är stresstålig och bra på att använda datorn och telefon som arbetsredskap.

Övrig information:

Start: April 2016
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, telekom, system

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-10
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2721279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: