Kundtjänstmedarbetare till SJ i Norrköping

Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Norrköping
2024-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till SJ i Norrköping" (publicerad 2024-03-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Bor du i Norrköping och söker jobb inom service? Kickstarta våren med en fantastisk möjlighet att utvecklas inom kundservice på ett av Sveriges största tågbolag. SJ söker nya medarbetare med start 8 april!

Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:

Ett årligt friskvårdsbidrag på 3500kr

Betald utbildning och handledningsperiod

Ett internt poängsystem där anställda kan välja produkter

Chansen att utvecklas internt med bl.a vårt karriärprogram!

Rabatterat pris på gymmet som vi har i samma kontorsbyggnad

Bra pendlingsförbindelser

Massor av roliga aktiviteter som TV-spel, ett Webhelp-fotbollslag etc.

Kollektivavtal med Unionen

Distansarbete. Förenkla din vardag genom att kombinera kontorsarbete med hemarbete!

Som kundtjänstmedarbetare för SJ kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå utav att besvara inkommande kundsamtal gällande betalningar, tågavgångar, bokningar, förseningar och återbetalningar. Vårt mål är att leverera en kvalitativ kundtjänst där kundsamtalen besvaras både effektiv men även professionellt. Vi strävar samtidigt efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Tempot på SJs kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt.

Du kommer huvudsakligen besvara kundärenden över telefon, därför är det viktigt att du trivs med att bemöta kunder med din röst som främsta verktyg. Längre fram i din anställning kommer du stundvis ha möjlighet att besvara kundärenden via chatt och mail.

Din anställning kommer inledas med en betald utbildning- och handledningsperiod. Både utbildningen och handledningsperioden kommer ske totalt under 5-6 veckor där du får lära dig grunderna i hur arbetet genomförs.

Hybridupplägg

Efter upplärningsfasen kommer hybridupplägget kicka igång! Då får du möjligheten att jobba hemifrån upp till fyra dagar i veckan, med ett minimumkrav på två dagar i veckan. Dialogen om hur ofta just du vill jobba hemifrån kommer tas längre fram med din Team Manager.

De dagar du befinner dig på vårt kontor kommer du att kunna ta del av vårt härliga, öppna och energiska team i form av möten och andra interaktioner. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.

Vi söker dig som:

Är serviceinriktad

Motiverad till att lära dig nya saker

Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A

Har god datorvana

Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera

Känns roller intressant för dig? Då är du välkommen med din ansökan! Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motvation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen. Skicka in en ansökan redan idag så kanske du du blir en del av vårt team snart!

Så här fungerar vi: Concentrix + Webhelp är ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp men arbeta med SJ:s kundtjänst. SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor. Företaget är en nyckelspelare i att uppnå klimatmålen och är ett av Sveriges mest miljövänliga varumärken. I dagsläget ligger SJ på 5400 medarbetare i Sverige och Norge, och bidrar alla till ökat tågresande - framtidens sätt att resa. Varje dag möts SJs kunder och medarbetare på någon av de 1500 avgångar från över 400 stationer runtom i norden.

Hoppa på tåget - Nästa station är din karriärsresa!

START: 2024.04.08

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, provanställning 6 mån

LÖN: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och#1.-L%C3%B6ner-99689)). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet.

ARBETSTIDER: Varierade arbetstider, måndag-söndag mellan kl. 06.00 - 22.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024.03.31 (vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)

We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Concentrix + Webhelp Sweden

Jobbnummer
8483353

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: