Kundtjänstmedarbetare till LensWay Group
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Har du en stark service och letar du efter nya utmaningar? Vill du vara en del av LensWay Groups dedikerade kundservice team?
Då kan du vara den vi söker. På LensWay-gruppens vägnar söker vi nu en Svensktalande kundtjänst för sitt nordiska team i Kista, Stockholm.
LensWay Group LensWay grundades år 2000 med en idé om att vara först i Sverige med att sälja linser online. Sedan starten har företaget växt stadigt och är idag en av Europas största e-handlare inom optik och del av en global koncern. Företaget utmärker sig på att ge förstklassig service och LensWay's kundserviceteam har blivit prisbelönt flera gånger om. För rätt person finns goda möjligheter till utveckling inom företaget.
Om jobbet Som kundservicerepresentant bidrar du starkt till att upprätthålla LensWay-koncernens väl etablerade rykte för att tillhandahålla service i världsklass. Därför är tjänsten också gemensam nämnare för dina ansvarsområden, som inkluderar: innehåller följande:
Daglig dialog med kunder via telefon, mail, chatt och sociala medier
Hjälp kunderna med sina linser, glasögon, solglasögon och tillbehör
Hantera klagomål
Ytterligare försäljning och information om produktuppdateringar
Dessutom finns det goda möjligheter till utveckling internt och över tiden arbetar vi mer med översättning, sociala medier och olika andra projekt.
Din profil I denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga kvaliteter och din motivation. Vi vill dock ha dig:
Ha en gymnasieutbildning
Har tidigare kundtjänst erfarenhet
Ha bra IT-färdigheter (MS Office-paket)
Pratar flytande svenska och har goda kunskaper på engelska
Är positiv och serviceinriktad
Är en bra kommunikator och problemlösare
Är självgående
Det är en fördel om du har:
Erfarenhet av försäljning
Erfarenhet från optikerindustrin
Varför LensWay Group? Som kundservice hos LensWay Group blir du en del av en positiv miljö där mångfald och samarbete är avgörande. Du kommer att ha stort individuellt ansvar, men bli också en del av en lagorganisation där alla hjälper alla. LensWay Group prioriterar ombord på anställda högt och garanterar sålunda att du är ordentligt klädd genom en utbildning på två veckor. De fokuserar bland annat på att skapa långsiktiga och starka relationer med de anställda. genom olika utvecklingsmöjligheter och attraktiva anställningsförmåner.
Intresseret? LensWay Group samarbetar med MultiMind Bemanning AB i denna rekryteringsprocess. Vi ber dig därför att ansöka direkt via våra hemsida.
Varaktighet, arbetstid
skift Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-01-03ErsättningEnligt Avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNeha Redkar +46 708 152 562
FöretagMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Jobbnummer 4535505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.