Kundtjänstmedarbetare till Futur Pension
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-03-02Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som
en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att
testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetFutur Pension är ett svenskt försäkringsbolag. De erbjuder privatpersoner och företag helhetslösningar inom tjänstepensioner, kapitalförsäkring, privata pensioner och livförsäkringar. Futur Pension (fd Danica Pension) var ett digitaliserat bolag från start, med en passion för att bygga starka kundrelationer. Redan från grundandet av företaget 1999 har de varit en föregångare inom insurtech. Vid den tiden var de den svenska länken till danska Danica Pension som grundades 1842. Futur Pension kan därmed kombinera en lång försäkringstradition med ett nytt, modernt sätt att arbeta och en kostnadseffektiv administration.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare har du daglig kontakt med kunder, samarbetspartners och övriga avdelningar inom företaget. I denna roll kommer du hantera mycket varierande ärenden med frågor kopplat till faktura, handläggningsärenden samt försäkringsfrågor. För att trivas i denna roll är det viktigt att du är lyhörd och har en god kommunikativ förmåga vidare ansvarar du för att ge kunden en god upplevelse. Du kommer även ansvara för administrativa uppgifter i kundärenden och säkerhetsställer att dokumentationen är korrekt enligt aktuella regelverk samt interna rutiner och processer.
• Daglig kundkontakt via telefon, mejl och chat
• Samarbete med andra avdelningar
• Viss administrativt arbete
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 1års erfarenhet av ett servicerelaterat yrke
• Obehindrade kunskaper i svenska
• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana
• Meriterande med erfarenhet från branschen
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid.
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Frida Wallin Jonsson
frida.wallin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7502330
Observera att sista ansökningsdag har passerat.