Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera bank, start omgående!

Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Falun, Solna, Södertälje, Stockholm, Huddinge eller i hela Sverige

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.

Läs mer om oss på vår hemsida www.ageris.se



Vi växer i Falun och behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare som vill arbeta för vår kund Coop MedMera bank. Vi söker nu 6 nya medarbetare till oss med start den 1 december.

Som kundtjänstmedarbetare på MedMera bank hanterar du inkommande samtal från kunder, både privatpersoner, företag och butiker angående medlemsärenden, bankärenden och erbjudanden. Du kommer även arbeta med merförsäljning av bankprodukter. Vår arbetsmiljö kännetecknas av ett högt tempo och händelserika dagar och du använder dig av telefonen som främsta redskap.

Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Viking Line och Svensk Adressändring. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!

Ageris sitter i fräscha lokaler drygt 1,5 km utanför centrala Falun.

Vi söker dig som:

• har tidigare erfarenhet av service och försäljning
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• drivs av att jobba mot mål
• har mycket god IT vana
• älskar att bemöta kunder med den bästa servicen

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsten är heltid, 40 timmar/vecka och inleds med 6 mån provanställning.

Lönespannet för tjänsten ligger på 105-117 kr i timmen beroende på ålder och erfarenhet och öppettiderna för kundtjänsten är vardagar 08-18. Vi följer Callcenteravtalets löneavtal.

För att vara aktuell för tjänsten så krävs att du har ett rent belastningsregister och inga betalningsanmärkningar.

Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-11-18

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ageris Kontaktcenter AB

Adress
Ageris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna

Kontorsadress
Box 1029

Jobbnummer
3168252

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ageris Kontaktcenter AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ageris Kontaktcenter AB: