Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank
Ageris Kontaktcenter AB / Butikssäljarjobb / Solna
2014-06-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Coop MedMera Bank" (publicerad 2014-10-31) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris Kontaktcenter AB levererar kundservice och försäljning via telefon, internet, brev och e-post. Ageris finns i Strömsund, Falun och Stockholm/Solna och har ca 220 anställda. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen. Vi är medlemmar i Kontakta (tidigare Sveriges CallCenter Förening). Vår verksamhet präglas av våra värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. Läs mer på
www.ageris.se .
Det går väldigt bra för oss just nu och vi behöver utöka vår personalstyrka med fler glada och motiverade kundtjänstmedarbetare som vill arbeta för vår kund Coop MerMera bank. Vi söker nu 6 nya medarbetare till oss med start den 14/8.
Som kundtjänstmedarbetare på MedMera bank hanterar du inkommande samtal/mail/fax från kunder, både privatpersoner, företag och butiker angående medlemsärenden, bankärenden och erbjudanden. Du arbetar administrativt med öppning och avslut av konton, ansökningar och kortbeställningar.
Förutom Coop så samarbetar vi med flera andra uppdragsgivare, bland annat Viking Line, Ikano bank och Adressändring och vi växer kraftigt med fler spännande kunder på väg in. Därför kan vi erbjuda dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vi är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på oss lika mycket som vi satsar på dig!
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet.
Vi söker dig som:
• har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
• har erfarenhet av administrativa uppgifter
• är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
• är utåtriktad och lyhörd
• tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
• trivs med att jobba i ett högt tempo
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Startdagen för tjänsten är 14/8 och är en visstidsanställning med beräknad arbetstid på 30-40 timmar/vecka. Öppettiderna är vardagar 8-18.
Vi har ett ungefärligt lönespann mellan 95 -120 kr/timme i grundlön beroende på tidigare erfarenhet.
Vill du bli en del av vårt gäng? Skicka då din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Viktor Åström via e-mail
viktor.astrom@ageris.se . Du ansöker via vår webbplats, följ länken nedan.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-06-29Arbetstider och omfattningHeltid/deltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Jobbnummer 1925254
Observera att sista ansökningsdag har passerat.